Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Halveren bijdragen voor VRT ter voordele van de vluchtelingen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92929)

oz457 1 augustus 2007 14:59

Halveren bijdragen voor VRT ter voordele van de vluchtelingen.

Als de VRT toch van zo hoog zit te blazen over gans die affaire met economische vluchtelingen, dan stel ik voor hun budget voor de volgende 10 jaar te bevriezen en de helft of 3/4 af te staan ten voordele van de vluchtelingen die hier om economische redenen naar ons land komen.
Ik zou graag eens willen zien hoe snel de VRT hunne frak gaan draaien in de andere richting...

Savatage 1 augustus 2007 15:12

Ze zouden beter de geldkraan volledig dichtdraaien voor die Kremlinzender.

laurens274 1 augustus 2007 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2824293)

privatiseren die handel:-D

jurgen79 1 augustus 2007 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2824293)

Dat zou de ondergang betekenen van het VRT netwerk...5jaar geleden hadden ze een state-of-the-art netwerk maar omdat de geldkraan is dichtgedraaid kunnen er geen investeringen bijkomen met als gevolg dat het VRT netwerk nu al te kampen krijgt met een verouderd netwerk met alle gevolgen van dien.

Den Ardennees 1 augustus 2007 20:46

er zal wel wat te besparen vallen op de lonen van de journalisten.:twisted:

ancapa 1 augustus 2007 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurens274 (Bericht 2824696)
privatiseren die handel:-D

vrt of illegale mensenhandel :oops:

carlgustaaf 1 augustus 2007 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oz457 (Bericht 2824271)
Als de VRT toch van zo hoog zit te blazen over gans die affaire met economische vluchtelingen, dan stel ik voor hun budget voor de volgende 10 jaar te bevriezen en de helft of 3/4 af te staan ten voordele van de vluchtelingen die hier om economische redenen naar ons land komen.
Ik zou graag eens willen zien hoe snel de VRT hunne frak gaan draaien in de andere richting...

menzou die som kunnen besteden aan het "terugkeer-beleid" dat die mensen betreft...

ancapa 1 augustus 2007 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2825145)
menzou die som kunnen besteden aan het "terugkeer-beleid" dat die mensen betreft...

met wat moeten ze dan hun programma vullen ?

reportages ter plaatse door lokale reporters... spaart dure snoepreisjes uit ! :lol:

Tegendradigaard 2 augustus 2007 08:22

Kunnen we die VRT niet mee op het vliegtuig richting Ecuador zetten ?

Queensburry 2 augustus 2007 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2825547)
Kunnen we die VRT niet mee op het vliegtuig richting Ecuador zetten ?

Neen, want dan kunnen ze geen hoofdpunt meer brengen over de massale demonstratie van zeven (7!) personen aan het hek in Steenokkerzeel :-)

Ik zie dat niemand de VRT nog kan pruimen, en ja, ze hebben het wel gezocht. Het is trouwens allemaal contraproductief.
De enige persoon die bij mij sympatie voor het VB kan opwekken is ... Martine Tanghe doordaar ze alle journalistieke objectiviteit laat varen als het om het VB gaat. En ik ben niet de enige, als ik dat overal zo hoor.

Dus, als het VB ooit de absolute meerderheid haalt, heeft ze geen keuze, dan moet ze wel een standbeeld voor rode Martine laten oprichten! :lol:

Zyp 2 augustus 2007 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 2825164)
met wat moeten ze dan hun programma vullen ?

reportages ter plaatse door lokale reporters... spaart dure snoepreisjes uit ! :lol:

4040 gewijs dan he.... :D

born2bewild 2 augustus 2007 11:16

de kampioenen

deryz 2 augustus 2007 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oz457 (Bericht 2824271)

afschaffen rode staatszender

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be