![]() |
Welk thema heeft je op p.be doen belanden?
Hoeraaaa, weer een nutteloze enquete !!
't is nog vroeg, en ik moet nog effe wakker blijven, dus gaan we (nog maar eens) een enquete houden om wakker te blijven ;-) De vraag lijkt me vrij duidelijk: Ooit heb je hier uw eerste bericht geplaatst, en de meesten waarschijnlijk omdat jullie een bepaalde discussie aan het zoeken waren... maar dewelke was dit? openbaar, en voor de speciallekes: meerdere antwoorden mogelijk ;-) |
Alsof ik dat nog weet. Ik weet wel dat het tijdens een examenperiode was...
|
|
Het was een homo-topic, maar ik weet niet meer welk. Er zijn er ondertussen al enkele de revue gepasseerd...
|
een topic over drugs. cannabis. Ik moest een essay schrijven hierover.
Het was in een van die topics van Jan Hyoens.. Sindsdien blijven hangen |
Citaat:
tof gedaan ! :-D |
Ik ben hier via via beland en dan maar blijven hangen, soms al meer geïnteresseerd dan een andere keer.
|
Ik was op zoek naar een engelstalig politiek forum dus ik googelde "politics".
Zo ben ik hier gekomen en ik denk dat ik op mijn eerste post al aangevallen werd door Raf. Bij wijze van welkom was dat wel plezant dus ben ik maar gebleven. Meestal is het hier wel goed. |
Eigenlijk ben ik hier beland nav de uitspraken van Karel de Gucht over onze premier.
|
Citaat:
:D |
Ik ben hier zat beland :oops::oops::oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
9-11
|
Een ex-gf heeft me hier doen belanden. Zat daarvoor al op een politiek forum maar dat was eerder beperkt.
|
Een krantenartikel dat (althans deels) over mijzelf ging, en waarop blijkbaar op dit forum discussie werd gevoerd. Uiteraard moest ik daar op antwoorden :mrgreen:
|
Linkse sectie.
|
Vreemdelingenbeleid en integratie. Ik wil de multiculproblemen in onze maatschappij, die men soms graag doodzwijgt, wel eens onder de aandacht brengen. Ondertussen ben ik eerder in K&K geëindigd, geloof ik.
|
'k had gehoord dat er billen te zien waren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be