![]() |
‘Vlamingen zijn nu Vlaamser dan ooit’
Citaat:
|
Citaat:
Ik dat de vraag allang niet meer is of Vlaanderen onafhankelijk moet worden, maar vooral of België kan blijven bestaan. In enquêtes wordt steeds gevraagd: "wilt u dat Vlaanderen onafhankelijk wordt?" Terwijl de actuele vraag moet zijn: "hebt u er bezwaar tegen als België gesplitst wordt?" D�*t is waar het momenteel om gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren hadden we een pagina in de volkskrant ,intervieuw met de Croo. Ook hij gelooft niet meer in een lang voortbestaan van belgie ,die hij in het intervieuw "een oude tante" noemt. Het lijkt wel dat nu alle prominenten naar de media gaan om hun pro Vlaamse mening te ventileren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af wat ze in Belgie over Nederland lezen of zien. |
Citaat:
Misschien op dat het voor de Nederlandse pers was. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat hij nu in een nederlandse krant toegeeft dat België niet lang meer kan bestaan, is een teken aan de wand, want een maand geleden maakte hij het flamigantisme nog belachelijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spinoza, je hebt geen link gegeven als bron?
Wil je dat eens doen? |
Ja ik vind dat ook nergens op NRC website.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat men niet zoveel aandacht moet geven aan wat De Croo zegt, of het nu in uw kraam past of niet.
Die man is toch passe. Als we zijn diagnose op hemzelf toepassen is slechts 1 conclusie hier op zijn plaats, namelijk dat hij mentaal gehandicapt is geworden. En op de houding van zijn medebendeleden voor de camera's af te gaan betreft het hier een gevaarlijk en besmettelijk virus. |
Citaat:
want als de belgicist De Croo het al zegt, .... nu ja, van liegen hebben de liberalen altijd iets afgeweten, en zo'n mening kan hij in nederland zonder politieke gevolgen ventileren, om goed te zijn zou hij diezelfde uitspraak eens moeten herhalen in een belgische krant, om het even de welke, mr ik denk niet dat hij dat zal durven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Vlaamse partijen hebben "frontvorming" leren kennen. Volgens Vandeurzen zijn er onderling afspraken over hoever de franstaligen mogen komen en waar de "grens" ligt. Positief vind ik.
De Guchts uitspraak nogmaals citerend: "als er geen staatshervorming komt dan komt er ook geen regering en dan gaan die geldkranen vanzelf dicht!". Men weet hoe laat het is! Positief! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be