![]() |
Blondjes sneller te verleiden!
1 Bijlage(n)
Blondjes zijn makkelijker te verleiden tot meer, terwijl ze dat niet van plan zijn. Ze flirten meer dan anderen en hebben minder moeite met een stapje verder. Dat blijkt uit de Flirtenquête van het Nederlandse tijdschrift La Vie en Rose. Andere opmerkelijk conclusies: bijna de helft van de mannen flirt wel eens met vriendinnen van zijn partner en vrouwen flirten het meest van al terwijl ze aan het winkelen zijn in de supermarkt.
Bijlage 23781 Voor de meeste vrouwen (92 %) is flirten een spelletje. Daarbij geeft 56 % aan dat flirten te maken heeft met daadwerkelijk verleiden, 39 % brengt het in verband met macht. 13 % flirt meerdere keren per week. Het percentage geënquêteerden dat ook met niet-aantrekkelijke personen flirt, ligt op 62%. Een grote meerderheid ervaart dankzij de flirt een extra gevoel van vrouwelijkheid en krijgt er meer zelfvertrouwen van. Terwijl mannen vooral flirten op het werk, blijken vrouwen dat liever in de supermarkt te doen. 69 % van de respondenten vindt dat flirten met een ander ook moet kunnen als de partner in de buurt is en 57 % van de flirtende personen doet dit ook daadwerkelijk. Daarnaast flirt 12 % wel eens met familieleden en 16 % met de gelijke sekse. (hln) |
Zo meteen eens testen als ik ga winkelen :)
|
ik ging tot op heden nooit winkelen, maar daar moet ik eens verandering in gaan brengen blijkbaar
|
natuurlijk blond.
de lichtende parels aan de kroon van de kelto-germaanse etnie. ![]() |
* rent naar de Delhailze *
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het Nederlandse tijdschrift La Vie en Rose. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O jee, nu staat blond ook al synoniem voor slet...
Maar ja, gelukkig val ik daarbuiten. 8-) |
Gemakkelijk te versieren blondjes zijn eigenlijk brunettes!
Uit ervaring weet ik dat blondjes inderdaad sneller te verleiden zijn. Het is natuurlijk ook zo dat heel wat natuurlijke brunettes hun haar blonderen net om verleidelijker te zijn en meer te flirten. Zo zijn er nog wel een aantal types vrouwen om mee te flirten en te versieren. Met de leeftijd "voelt" een man dat wel aan, bij welk type wat mogelijk is. Maar daarvoor heb ik toch eerst een aantal serieuze blauwtjes (zo geschreven ja) opgelopen!
|
:cry:
Ben ik de éénige vent hier die bijna nooit flirt? Ik moet het altijd van een ander horen dat zij of zij mij duidelijk ziet zitten. Ikke blind zijn :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,590405,00.html http://www.nzherald.co.nz/lifestyle/...ectid=10637654 |
Citaat:
|
Toch niet zo het geval bij jongens.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be