![]() |
Hasselaar richt een partij op tegen flitspalen
13/02/04 - Een man uit Hasselt heeft een partij tegen flitspalen opgericht. "HUP Flash" heet het geesteskind van de 61-jarige Jan Nuyttens. "Steeds meer mensen die ik tegenkom, zijn depressief door de huidige flitspolitiek", stelt Nuyttens vast. Hij wil lijsten indienen om op 13 juni mee te doen aan de Vlaamse en Europese verkiezingen, maar zoekt nog kandidaten om de HUP Flash-lijsten op te vullen. In 2000 nam Nuyttens al deel aan de gemeenteraadsverkiezingen in Hasselt met zijn partij HUP-GSM-AF, die eiste dat alle gsm-masten vlakbij woongebieden verwijderd zouden worden. Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zo te zien.... |
En hoeveel heeft hij gehaald met zijn partij HUP-GSM-AF? :D
|
Jaja, aan de macht komen om de flitspalen te verbieden en dan alle zendmasten in zijn buurt verwijderen zeker!
|
nu hij een gsm heeft gekocht moet hij een andere paal nemen...
|
Citaat:
[size=2](Serieus, ik vind dat die man nog een leuke bezigheid heeft gevonden voor z'n oude dag. 't Is in ieder geval beter én socialer dan de hele dag voor de tv te zitten verzuren.)[/size] |
Het is nu uitkijken naar zijn volgende geesteskind HUP-van-de-bovenste-verdieping.
|
Peter D.R. zal gelukkig zijn: een volgende slachtoffer! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien wel Karel De Gucht, want het uur van bekendmaking komt wel overeen van zijn ontslag.
|
misschien kunnen alle kleintjes nu ook een kartel aangaan:
HUP-Flash - Liberale-Alliantie - Welvaart&Veiligheid |
Citaat:
|
Jean Marie Dedecker en Magriet Hermans zullen wel interesse hebben in zijn partijtje...
En ik denk dat Prins Laurent er ook wel zal op stemmen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be