![]() |
Nederlanders grootste groep immigranten in België
Citaat:
|
Ik beschouw Nederlanders niet als buitenlanders.;)
|
Inderdaad worden ook diegenen met een belgische IK kaart maar van Nederlandse afkomst niet meegerekend .. Overigens laat ons een "Benelux-nationaliteit" instellen dan moeten we elkaar niet meer als "vreemdelingen"
aanzien en stellen we het goede voorbeeld aan de rest van de EU. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Iedereen komt hier precies uit de lucht gevallen ? De groep van Marokanen en Turken staan zelfs niet in de top 3 en denk zelfs niet in de top 5 !
|
Citaat:
Citaat:
|
rofl
Citaat:
De cijfers houden geen rekening met tot Belg genaturaliseerde vreemdelingen. Tot voor de snel-Belgwet waren er meer dan 140.000 Marokkanen, nu zijn er dat nog 79.607. Dat geldt ook voor de Turken wiens aantal in België gehalveerd is tot 41.827. Officieel telt ons land 1.025.577 mensen met een vreemde nationaliteit Alsook grappig dat men zegt: Méér dan 140.000. Terwijl ze dan wel kunnen zeggen dat er 1.025.577 buitenlanders zijn (tot op 1 persoon??!) |
Kleine aanvulling
http://www.dofi.fgov.be/nl/statistieken/Stat_ETR_nl.htm |
Citaat:
Nu nog de statistieken van de populatie in onze gevangenissen, sociale woningen en vluchthuizen ernaast leggen, alsook de werkloosheidscijfers, en dit soort 'immigranten' gelul heeft tenminste zin. |
hoe meer Nederlanders er gaan wonen in Brussel , hoe sneller we de Verfransing tegen kunnen houden die nu ook opdringt naar Nederland , ik heb geen zin dat Breda straks een 2de Brussel word :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
de laatste alinea zegt het helemaal. Deze cijfers zijn niet gebaseerd op afkomst maar op de 'aangepaste' papiertjes. Wat denk je dat de grootste groep zou zijn indien men rekening hield met regularisaties, snelbelgen en gezinsherenigingen? Ook de Nederlanders? |
"Herovering van Vlaanderen" :lol:
|
Het lijkt me logisch dat Nederlanders en Fransen de grootste groepen immigranten zijn: ze moeten zich niet of nauwelijks aanpassen en het vaderland ligt niet ver.
|
Citaat:
Weet je trouwens wel dat Staf Neel zelf papieren in orde brengt voor "illegalen" om te kunnen trouwen, en dit enkel om stemgewin ? Toen ik ging vragen op een trouwfeest wat is het nu eigenlijk, moeten ze binnen of buiten heeft hij zijn frakske aangeschoten en is er vandoor gegaan ! |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Van een Turkse hoorde ik dat er een miljoen moslims waren in België. Zullen wel niet van Nederland, Frankrijk of Italië afkomstig zijn ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be