![]() |
En hoe heet de dief?
Dief probeert politieagent onder trein te duwen
BRUSSEL - Een dief heeft zaterdag in het Centraal Station geprobeerd een agent van de Brusselse politie onder een aankomende trein te duwen. De man was net betrapt bij een diefstal en probeerde aan de agenten te ontkomen. Hij kon opgepakt worden en de tas die hij gestolen had, werd aan zijn eigenares terugbezorgd. Die laatste maakte evenwel een hoop amok omdat ze dacht dat de agenten haar wilden oplichten. Dat meldt het Brusselse parket dinsdag. ---------------------------------------- antwoord te vinden op: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF07082007_030 ---------------------------------------- Echter: hoe zou het slachtoffer in feite heten? :roll: |
Ali S. of zoiets dacht ik, maar doet hier niet toe..? Wat me vooral opvalt is dat het artikel meer uitleg geeft over hoe dat vrouwtje amok zit te maken dan over die dief en poging tot doodslag...
|
Schokkend. Een uit de hand gelopen gauwdiefstal hoort zeker thuis in dit subforum.
|
Citaat:
Een moordpoging is wel wat meer dan een uit de hand gelopen gauwdiefstal. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dus een flauw vermoeden dat het slachtoffer, evenmin als de dader, tot de vlaamse cultuurgebruikers behoren. Gezien de dader "Ali" eventueel van Polen afkomstig is (van een andere "poolse" zal hij dit niet zo snel afpakken, wegens haram), zou het wel eens kunnen dat de amokmakende dame uit zwart Afrika komt. |
Citaat:
Waren Vlamingen ook maar zo, dan had ik mijn portefeuille nog en een paar verwondingen minder :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haaa... zegt dat dan! volgens mij werd de dief "uitgedaagd" en kon het zelfs geen kwaad als de flik onder een trein terecht was gekomen... |
Citaat:
|
Misschien wou die Ali gewoon zijn sjakosj terugstelen van die vrouw en dacht hij dat die flikken samenspanden met die vrouw toen ze hem wilden arresteren. En was de vrouw daarom zo hysterisch toen ze die flikken met haar gestolen goederen zag.
|
Citaat:
anders terug opnieuw leren tellen hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer gewoon na te gaan hoe die vrouw aan die sjakosj is geraakt. |
Citaat:
de vrouw pikte de sakosj van Ali ! Ali pikte de sakosj terug maar de politie pikte weer de sakosj van Ali en gaf die terug aan die madam die die eerst gepikt had en die dacht dat de politie ... heu... dacht dat.. heu.. de politie die sakosj van haar wou pikken? zoiets? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be