Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Paris Hilton weer de fout in.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93094)

Derk de Tweede 7 augustus 2007 13:17

Paris Hilton weer de fout in....

Wederom pikt ze een twee hands vriendje in.

Paris Hilton pikt weer vriendje in

Je bent natuurlijk wel benieuwd hoe het nu met Paris Hilton is. Welnu, ze heeft weer een vriendje. Ze heeft Cisco Adler :roll: aan de haak geslagen, ex-geliefde van Mischa Barton, bekend van de serie 'O.C.' en rolletjes in films als The Sixth Sense en Notting Hill.

Paris Hilton houdt blijkbaar van afdankertjes. Eerder pikte ze de vriendjes van Mary-Kate Olsen en Cameron Diaz al in. Mischa Barton zou niet blij zijn met het nieuws.

Cisco (29) zou hebben gezegd: "Ze heeft het er erg moeilijk mee." Maar de actrice onkent dat. "Paris mag hem hebben. Ik ben toch helemaal klaar met onvolwassen mannen :-D ."

De Garde 7 augustus 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2836891)
Wederom pikt ze een twee hands vriendje in.

Paris Hilton pikt weer vriendje in

Je bent natuurlijk wel benieuwd hoe het nu met Paris Hilton is. Welnu, ze heeft weer een vriendje. Ze heeft Cisco Adler :roll: aan de haak geslagen, ex-geliefde van Mischa Barton, bekend van de serie 'O.C.' en rolletjes in films als The Sixth Sense en Notting Hill.

Paris Hilton houdt blijkbaar van afdankertjes. Eerder pikte ze de vriendjes van Mary-Kate Olsen en Cameron Diaz al in. Mischa Barton zou niet blij zijn met het nieuws.

Cisco (29) zou hebben gezegd: "Ze heeft het er erg moeilijk mee." Maar de actrice onkent dat. "Paris mag hem hebben. Ik ben toch helemaal klaar met onvolwassen mannen :-D ."

En blijkbaar de zanger van een Christelijke rockband, 'Whitestarr'. Man, man, man het geloof heeft daar toch zijn tijd gehad als ze zo beginnen. Of denkt die nu echt dat Paris Hilton de nieuwe Maria Magdalena is of zo?

HAMC 7 augustus 2007 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2836906)
En blijkbaar de zanger van een Christelijke rockband, 'Whitestarr'. Man, man, man het geloof heeft daar toch zijn tijd gehad als ze zo beginnen. Of denkt die nu echt dat Paris Hilton de nieuwe Maria Magdalena is of zo?

Misschien weet die niet dat Maria Magdalena een lekker wijf was en Paris een magere schrok.

Derk de Tweede 7 augustus 2007 14:26

Citaat:

Hij zal wel een visioen gehad hebben. 8-)

evilbu 7 augustus 2007 16:10

Ze is

- niet knap
- degoutant
- dom
- niet gedisciplineerd
- onverantwoordelijk.

Gebuisd over de hele lijn.

Dronkoers 7 augustus 2007 16:23

Who fucking cares?

Jazeker 7 augustus 2007 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2837248)
Who fucking cares?

8-)

jurgen79 7 augustus 2007 16:30

Paris = fout

Nynorsk 7 augustus 2007 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2837251)
8-)

Derk de Tweede 7 augustus 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2837251)
8-)

:B-fly:

Voodoo Child 7 augustus 2007 17:40

Ik denk dat ik een dezer een "Kill Paris Hilton" organisatie op poten ga zetten, dan zijn we in één keer af van al die zever over die achterlijke teef.

laat maar iets weten als er iemand mee wil doen.

Jazeker 7 augustus 2007 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child (Bericht 2837408)
Ik denk dat ik een dezer een "Kill Paris Hilton" organisatie op poten ga zetten, dan zijn we in één keer af van al die zever over die achterlijke teef.

laat maar iets weten als er iemand mee wil doen.

Ja dag Nelle, en dan dagenlang nieuws over de begrafenis, de moordenaars + in memoriams, reviews, de biografie van... Ik bedoel maar dat ze over lady Di ook nog lang niet uitgeraasd zijn.

DaBlacky 7 augustus 2007 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2837564)
Ja dag Nelle, en dan dagenlang nieuws over de begrafenis, de moordenaars + in memoriams, reviews, de biografie van... Ik bedoel maar dat ze over lady Di ook nog lang niet uitgeraasd zijn.

Maar dat is tenminste LEUK nieuws als het over Paris gaat ;)

Dronkoers 7 augustus 2007 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2837564)

²

Gewoon geen aandacht geven, wij gelukkig, en zij in een mentale crisis, maar dan weer:

Citaat:

Who fucking cares?

Uh-Huh 7 augustus 2007 19:23

Citaat:

Extremen en tegenpolen trekken elkaar aan, ofzoiets.

Lof der Zotheid 7 augustus 2007 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2837226)
Ze is

- niet knap
- degoutant
- dom
- niet gedisciplineerd
- onverantwoordelijk.

Gebuisd over de hele lijn.

En toch verdient dat stomme wicht miljoenen met louter en alleen idioot zijn. Als iedereen dat kon...

Casca 7 augustus 2007 20:51

Lollige Hilton-bash-aflevering uit South Park:

http://allsp.com/l.php?id=e123

Jazeker 7 augustus 2007 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Casca (Bericht 2837820)
Lollige Hilton-bash-aflevering uit South Park:

http://allsp.com/l.php?id=e123

Die hond! :-D :lol: :-D

Pietje 7 augustus 2007 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 2837726)
En toch verdient dat stomme wicht miljoenen met louter en alleen idioot zijn. Als iedereen dat kon...

Ze had toch al nen deftige "fond de caisse" als hotelketen-erfgename. 8-)

Andro 7 augustus 2007 21:11

Tomorow's annother day....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be