Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   favoriete radio /tv-programma's ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93123)

the outlaw torn 8 augustus 2007 09:40

favoriete radio /tv-programma's ?

een eenvoudige vraag: wat zijn uw favoriete tv - en radio-programma's ?

Derk de Tweede 8 augustus 2007 09:44

Engelse detectives, Baantjer (met soms 1 miljoen VRT-kijkers per aflevering, waarvan 200.000 Nederlanders).
Op Canvas: Overleven en Panorama
Op Ned.1/2/3: Andere Tijden.
En soms een goed rockconcert!

PS: dit draadje staat er 2 keer in! 8-)

the outlaw torn 8 augustus 2007 09:51

idd, dit draadje staat er per ongeluk 2 keer, je dient enkel op dit draadje te antwoorden

Derk de Tweede 8 augustus 2007 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 2838535)
idd, dit draadje staat er per ongeluk 2 keer, je dient enkel op dit draadje te antwoorden

Als de andere dat ook maar doen!

Nynorsk 8 augustus 2007 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 2838535)

bij dat ander op 't driehoekske duwen om het te melden, als je dat nog niet gedaan hebt.

Nynorsk 8 augustus 2007 10:13

radio: de grote pvdv ochtendshow (in de auto), voor de rest luister ik niet naar de radio
tv: ik kijk amper tv. heden ten dage volg ik wel de heruitzending van the OC. Een mens moet iets nutteloos doen met z'n tijd ook eh :oops:

Derk de Tweede 8 augustus 2007 10:33

Ik vergeet de radio, waar ik nota bene voor werk:
In de auto vooral Arrow Classic Rock, maar de laatste tijd ook wel naar Radio 1.
Cappucino en Stand vind ik leuke radio!

Nynorsk 8 augustus 2007 10:42

Arrow classic rock :cheer:
daar luisterden we vroeger altijd naar met onze vriendengroep.

Johan217 8 augustus 2007 12:02

Radio vroeger:
- Rock �* gogo - Radio 21: rock classics en demo's van jonge groepen)
- Programma (naam vergeten) door Johan Ral - Studio Brussel: interviews en muziek met mensen uit de Belgische muziekscene van de late jaren '70

Radio nu:
- On the Rocks - Rock FM (lokale zender in Gent)
- Arrow Classic Rock is nog steeds oké maar kan wel wat meer variatie gebruiken

Ik luister al lang niet meer naar de publieke omroepen: teveel reclame en teveel interviews met mensen die ik niet ken/wil kennen :roll:

Public energy 8 augustus 2007 12:45

Definite all time favourite: Buiten de zone. Voorts vond ik Alles kan beter, morgen maandag, de schalkse ruiters en consoorten ook steengoed. De slimste mens ter wereld sluit mijn avond in de winter steeds af, en Southpark, The simpsons, Family Guy en American dad vind ik ook steeds lachen.

Monocle 8 augustus 2007 12:55

Radio vroeger:

SIS Antwerpen, en dan meer bepaald het programma Liason Dangereuses

Radio nu:

Radio Centraal

Libro 8 augustus 2007 13:54

Heb net Radio Darkness ontdekt (radio.darkness.com). Voor als het eens iets anders mag zijn. Verder Klara Continuo (lekker klassiek zonder geklets)
Favoriete TV-programma's: "Terry Jones' Barbarians", "Altered Statesmen" en nog wat spul van Discovery Civilization, verder nog "Top Gear".

Everytime 8 augustus 2007 15:01

Wat radio betreft, luister ik vooral naar radio's waar ze altijd muziek draaien.

Wat TV betreft, Franse reisuitzendingen ("Un autre monde", "Ushuaïa", "Faut pas rêver", "La carte aux trésors" (een spel maar een intelligente spel), enz.....) die ons andere landen - of Franse regios in het voorbeeld van "La Carte au Trésors" - laten ontdekken. Talkshows bekijk ik ook (vooral die van Laurent Ruquier op France 2) of muziekprogramma's en soms ook films als de film in kwestie mij bevalt. Ik passeer gemakkelijk van "serieuze" programma's aan ontspanningsprogramma's maar zonder vallen in wat ik niet kan verdragen, te weten "Star Academy", "Idool", "Koh Lanta", enz...... Reality-TV, dat is niets voor mij.

Voodoo Child 8 augustus 2007 15:09

* Het nieuws / Terzake om 20:00 @ canvas
* Studio 1 + elk ander voetbalprogramma
* 24
* Radio = dikken brol overal :(

Spliff 8 augustus 2007 15:29

Radio vroeger: De taalstrijd, De Perschefs, Hallo Hautekiet.
TV vroeger: Battlestar Galactica, Buck Rogers, Perfect Strangers, Black Adder, Buiten de Zone, Alles kan beter, Onvoorziene Omstandigheden, Schalkse Ruiters, de schreeuw van de leeuw, you rang m'lord, het huis van wantrouwen, morgen maandag, de mol, ...

TV nu: My family, de lama's, flikken, witse, that 70's show, ...

Starkan 8 augustus 2007 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2838972)

Jammer dat die niet online (live) uitzenden..Ik herbeluister die wel eens.
Urgent.fm in Gent is ook de moeite, maar kan dat alleen met de radio in de badkamer ontvangen.
Radio 1 staat hier meestal op. Soms ook stubru.

Al heel wat Peel sessions gedownload. Ook de Theme Time Radio Hour van Dylan is de moeite

Geen tv.

jurgen79 8 augustus 2007 16:04

Geen.

Dronkoers 8 augustus 2007 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2839435)
Geen.

idem dito

Essevee_VL 8 augustus 2007 16:14

Nieuws

Spliff 8 augustus 2007 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2839450)
idem dito

Klinkt als de titel voor een nieuw programma van Felicé...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be