![]() |
Dewinter wil geen verbod op de Koran...
RIJSWIJK - Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter is tegen een verbod op de Koran. Dat heeft hij gezegd in een interview met het Nederlandse duidingsprogramma Netwerk dat woensdagavond uitgezonden wordt. Dewinter reageert daarmee op het pleidooi van de Nederlandse partijleider Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid - PVV) om de Koran in Nederland te verbieden.
Filip Dewinter deelt de mening van Wilders dat de Koran 'een onverdraagzaam boek is', maar vindt dat de vrijheid van meningsuiting primeert. 'De vrije meningsuiting is een Europese verworvenheid die we niet op de helling mogen zetten omwille van de fundamentalistische islam die haat en verderf predikt tegen alles wat niet-islamitisch is', aldus Dewinter. Volgens Dewinter zou het verbieden van de Koran ook een omgekeerd effect hebben en 'de radicalisering van grote groepen moslims in de hand werken'. Bron Het laatste Nieuws Man, man, man... wat een hypocrisie... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Wel, je kunt zeggen "hypocrisie" of je kunt zeggen: eindelijk eens een verstandige uitspraak van onze gestoorde monobrow.
|
Racisme mag ook niet stoppen van FDW, anders vervalt ook meteen de oorzaak ervan en heeft het VB geen bestaansreden meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk eens aan, zo rechts is Dewinter nu ook weer niet...
|
Citaat:
Paulus. |
Dat wordt lastig voor de meesten hier. Aangezien ze gewoon zijn om sowieso het tegendeel van Dewinter kakelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal nooit op vb stemmen, maar ik vind dit wel goede uitspraak van hem.
wat vinden de andere vb'ers van? |
Citaat:
Heeft gelijk |
Citaat:
Voeg er maar aan toe dat dit legsel van Dewinter... een windei is ! :lol: |
Citaat:
Weet je waarom jij een hypocriet bent? Gelijk wat Dewinter geantwoord zou hebben op Wilders' betoog, je zou dat antwoord altijd als hypocriet of leugenachtig bestempeld hebben. Over hypocrisie gesproken. |
Citaat:
hypocrisie, is niet onze specialiteit ! |
Citaat:
Ik heb gisteren op nederland 2 fdw z'n uitleg gehoord en heeft groot gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be