![]() |
dag van de moderator
Let's face it: indien er één groep is dankzij wie wij hier onze dagelijkse portie zin en onzin kwijt kunnen, onze wijsheden en toogpraat kunnen droppen, dan is het dankzij de de mods. Mods die geheel vrijwillig, en met inzet van hun vrije tijd het forum draaiende houden -naast de technische staf die inspringt wanneer de boel plat ligt. Daarom is het hoog tijd om gans die ploeg eens een dagje in de bloemetjes te zetten, en een speciale dag van de moderator in te voeren.
Heeft er iemand een lumineus idee over hoe deze dag best te houden, en welke dag hiervoor in aanmerking komt? |
Driewerf hoera!:lol:
|
Citaat:
Hoe? Met de klassiekers: eten, drinken, dames (m/v) en gokken, zodat iedereen aan zijn trekken komt. Wanneer? Voor een klassiek evenement neem ik zowat elke dag vrij. Peter Johan |
Citaat:
Ik wil best 10 euro in de pot steken als dank. En wat kies jij, Peter Johan? Eten, drinken, dames of gokken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moesten we nu eens beginnen met een hele dag lief te zijn tegen elkaar op het forum, om ons dan 's avonds op kosten van de moderatie te pletter te zuipen.
|
Citaat:
*fluistert naar Nynorsk: I'm in, maar hou dat tussen ons he...* |
Je onderschrift = ik wil meer posts halen in mijn forumsessie dan Jazeker? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben een vrouw, ik word niet graag genegeerd.:x |
Citaat:
maar ik vrees dat zo'n party toch geen groot succes wordt. Even weinig realistisch maar wel praktischer is dat we de moderatie gewoon een dagje rust gunnen door eens 24u lang beste vriendjes van elkaar te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Peter Johan |
Ik gun de modjes een opknapbeurt. Daarom dat ze bij mij thuis gerust een aantal opknapbeurtjes mogen doen. In men keuken kunnen ze zich gerust uitleven.
|
Citaat:
Onze bijdrage om dit doel te verwezenlijken: we zetten het forum 24u off-line. Peter Johan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be