Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   dag van de moderator (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93159)

driewerf 8 augustus 2007 19:59

dag van de moderator

Let's face it: indien er één groep is dankzij wie wij hier onze dagelijkse portie zin en onzin kwijt kunnen, onze wijsheden en toogpraat kunnen droppen, dan is het dankzij de de mods. Mods die geheel vrijwillig, en met inzet van hun vrije tijd het forum draaiende houden -naast de technische staf die inspringt wanneer de boel plat ligt. Daarom is het hoog tijd om gans die ploeg eens een dagje in de bloemetjes te zetten, en een speciale dag van de moderator in te voeren.
Heeft er iemand een lumineus idee over hoe deze dag best te houden, en welke dag hiervoor in aanmerking komt?

Lof der Zotheid 8 augustus 2007 20:45

Driewerf hoera!:lol:

Peter Johan 8 augustus 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Heeft er iemand een lumineus idee over hoe deze dag best te houden, en welke dag hiervoor in aanmerking komt?

Mega-idee!

Hoe?
Met de klassiekers: eten, drinken, dames (m/v) en gokken, zodat iedereen aan zijn trekken komt.

Wanneer?
Voor een klassiek evenement neem ik zowat elke dag vrij.

Peter Johan

Knuppel 8 augustus 2007 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2840092)
Mega-idee!

Hoe?
Met de klassiekers: eten, drinken, dames (m/v) en gokken, zodat iedereen aan zijn trekken komt.

Wanneer?
Voor een klassiek evenement neem ik zowat elke dag vrij.

Peter Johan

Wauw! Dat was een snelle reactie!

Ik wil best 10 euro in de pot steken als dank.

En wat kies jij, Peter Johan? Eten, drinken, dames of gokken?

Jazeker 9 augustus 2007 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2839915)
Let's face it: indien er één groep is dankzij wie wij hier onze dagelijkse portie zin en onzin kwijt kunnen, onze wijsheden en toogpraat kunnen droppen, dan is het dankzij de de mods. Mods die geheel vrijwillig, en met inzet van hun vrije tijd het forum draaiende houden -naast de technische staf die inspringt wanneer de boel plat ligt. Daarom is het hoog tijd om gans die ploeg eens een dagje in de bloemetjes te zetten, en een speciale dag van de moderator in te voeren.

Slijmbal ;-)

Jazeker 9 augustus 2007 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2840135)

Idem (en vooral die laatste vraag) :-D

baseballpolitieker 9 augustus 2007 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2840352)
Idem (en vooral die laatste vraag) :-D

Ik denk dat we met de ontwikkelingen op het forum de laatste tijd ook venten tussen dat lijstje mogen zetten...:lol:

Nynorsk 9 augustus 2007 00:40

Moesten we nu eens beginnen met een hele dag lief te zijn tegen elkaar op het forum, om ons dan 's avonds op kosten van de moderatie te pletter te zuipen.

Jazeker 9 augustus 2007 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2840367)
Moesten we nu eens beginnen met een hele dag lief te zijn tegen elkaar op het forum, om ons dan 's avonds op kosten van de moderatie te pletter te zuipen.

Dag van de moderatie = aderlating voor de moderatie. :|

*fluistert naar Nynorsk: I'm in, maar hou dat tussen ons he...*

Jazeker 9 augustus 2007 00:45

Je onderschrift = ik wil meer posts halen in mijn forumsessie dan Jazeker? :D

Gun 9 augustus 2007 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2840373)

Waar nog een aantal posts staan te wachten op een repliek;-)

Nynorsk 9 augustus 2007 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2840373)

ik wil gewoon posts :oops:
ik ben een vrouw, ik word niet graag genegeerd.:x

Nynorsk 9 augustus 2007 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2840369)
Dag van de moderatie = aderlating voor de moderatie. :|

*fluistert naar Nynorsk: I'm in, maar hou dat tussen ons he...*

hey, ik ben links voor iets eh.

maar ik vrees dat zo'n party toch geen groot succes wordt. Even weinig realistisch maar wel praktischer is dat we de moderatie gewoon een dagje rust gunnen door eens 24u lang beste vriendjes van elkaar te zijn.

Abba Kovner 9 augustus 2007 04:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2839915)

Mijn voorstel: stuur de moderators een maand met vakantie, rust die ze goed kunnen gebruiken en verdiend hebben, en laat ons eens flink ons gangen gaan ("als de kat van huis is, dansen de muizen"). :-P

Peter Johan 9 augustus 2007 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2840135)

Gezien het budget tot hiertoe (10 €), speel ik safe, en ga voor drinken (5-tal pintjes of 1 flesje wijn)

Peter Johan

Vorenus 9 augustus 2007 08:29

Ik gun de modjes een opknapbeurt. Daarom dat ze bij mij thuis gerust een aantal opknapbeurtjes mogen doen. In men keuken kunnen ze zich gerust uitleven.

Peter Johan 9 augustus 2007 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2840425)
Even weinig realistisch maar wel praktischer is dat we de moderatie gewoon een dagje rust gunnen door eens 24u lang beste vriendjes van elkaar te zijn.

Heel goed voorstel.
Onze bijdrage om dit doel te verwezenlijken: we zetten het forum 24u off-line.

Peter Johan

Rudy 11 augustus 2007 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 2840367)

Ik zou al tevreden zijn met "op eigen kosten". Forumers zijn toch geen werknemers. Of ben ik de enige onbetaalde zot ?

Jazeker 11 augustus 2007 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2840649)
Heel goed voorstel.
Onze bijdrage om dit doel te verwezenlijken: we zetten het forum 24u off-line.

Peter Johan

Ah gaan jullie eindelijk de database opknappen? :-D ;-)

Jazeker 11 augustus 2007 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2840513)
Mijn voorstel: stuur de moderators een maand met vakantie, rust die ze goed kunnen gebruiken en verdiend hebben, en laat ons eens flink ons gangen gaan ("als de kat van huis is, dansen de muizen"). :-P

Ah... dan kan ik jaren van opgekropte racistische opmerkingen op jou concentreren :twisted: ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be