![]() |
Probleemjeugd sloopt Eendracht
Van 'jongeren' naar 'probleemjeugd':
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6...cht.html?p=2,1 Een paar opwarmertjes uit dit artikel: (tendentieuze opwarmers natuurlijk, je kent me eh? ;-))
Citaat:
|
Citaat:
Oei, oei, 'pakken' de linkse pedagogische projectjes niet. :lol: :lol: Kennen die welzijnswerkertjes dan hun marchandise nog niet beter? Volgende keer geen educatieve uitstapjes, maar kickboxkampen : die liggen beter in lijn met de cultuur en godsdienst van die gesubsidieerde sukkeltjes. |
Waren het feyenoordsupporters ? Waarom is die boot eigenlijk naar Nederland teruggekeers ? Ze hadden roch ineens naar Ceuta of de Canarische eilanden koers kunnen zetten ?
|
Citaat:
|
Volgende keer op die boot een cursus "hoe blaas ik me op" organiseren.
Gene last meer van. |
Volgende keer over boord gooien
Ben je gelijk van het probleem af |
En wat is nu concreet het probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
Had Rotterdam de maand daarna weer 40 minder overvallen en verkrachtingen |
Citaat:
Alle moslims in de Noordzee: sollution Hoe komt het toch dat moppen altijd een kern van waarheid in zich dragen? |
Citaat:
Die moet zowat bloedrood zijn EN ENORME OOGKLEPPEN op hebben :roll: |
Artikel is van vr 8 jun 2007 en heeft hier al gestaan, waarom zet je het nu nog eens hier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stukken krapuul, terug naar land van herkomst sturen.
|
Het blijft "de Telegraaf" he, niet echt de beste Nederlandse krant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slachtoffers van het systeem.
Het is het autochtoon racisme, discriminatie, stigmatisering en de ruk naar rechts die verantwoordelijk is voor het mislopen van deze jongeren hun jeugd. Het zijn dan ook de autochtonen die hun verantwoordelijkheid moeten nemen en deze jongeren een gedegen opleiding betalen, hun verontschuldigingen aanbieden en deze jongeren vrijlaten. Een tweede kans is hier op z'n plaats, een tweede kans voor de autochtone gemeenschap! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be