![]() |
Test enquete en sessie samenvoegen
Ik heb bij Garfield de enquete samengevoegd met de discussie op aanspraak van GUN, wat vinden jullie hiervan, moet ik dat bij alle kandidaten doen, of moet het gesplitst worden zoals nu?
|
Gesplitst.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik ben tegen. Je moet de hele forumsessie overzien. Als je de peiling toevoegt aan de sessie dan kan je mensen verleiden tot het geven van een slecht nummer op dag 1.
Dus I'm with Jaani. |
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=30
Of zoals ik het hier zeg... ik spendeer te veel tijd hier :? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het idee ziet er als volgt uit: Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen. |
Als Jaani al VB affiches gaat gebruiken, moet ie wel erg opgewonden zijn.8O
Gesplitst trouwens, veel overzichtelijker!:-o |
Citaat:
Vandaag de dag is het net een warboel. Wanneer de afgelopen sessie wordt gelinkt aan de evaluatie: - wordt het aantal draden gehalveerd - worden de verschillende sessies in het subforum veel overzichtelijker - wordt de evaluatie gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt - moet men niet terug gaan kijken in de originele draad om de evaluatie te fine-tunen - ... Woendag aanstaande zou de sessie "Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week" van naam veranderen in "Enquête: Nynorsk is de vijftiende forum(st)er van de week" en kan de evaluatie direct in de juiste sessie gebeuren zonder dat er alweer een apparte draad wordt opgestart. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mij niet gelaten hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Pas nadat een nieuwe sessie wordt opgestart wordt ook een evaluatie gemaakt van de vorige en die evaluatie-draad wordt samengevoegd met de originele draad, ad hoc kan evaluatie pas nadat de sessies volledig is afgelopen. Ik weet dat jij graag splitst8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is inderdaad het geval. Eens de week voorbij (wo rond 18.00) wordt de evaluatie aangemaakt en onmiddellijk gelinkt aan de originele draad: Voordelen: - het aantal draden wordt gehalveerd - de evaluatie wordt gemaakt in de originele draad waardoor evalueren veel correcter (en oprechter) gebeurt - moet men niet terug gaan kijken in de originele draad om de evaluatie te fine-tunen - de draad kan, indien nodig, nog ff blijven verder bestaan zonder dat er twee draden een apparte discussie creëren - ik kan de statistische analyses beter (gemakkelijker) maken:oops: - ... Nadelen: - misschien kan jij ze ff opsommen? Thanks Gun |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be