![]() |
Extreem rechts krapuul slaat weer toe
Citaat:
En weeral zullen de vberkes dit weer afdoen als een fait divers :roll: |
Knuppels en pistools. Schoten en een groot deel van de boel is kort en klein gslagen. Zeker 50 man.
En maar 3 gewonden? Ofwel zijn dat mietjes ofwel stoere binken. |
Zijn motorbendes nu ook al extreem rechts? Moet u eens uitleggen.
|
'Extreem-Rechts'???
Ten gronde: dat is een fenomeen dat overal opduikt als de Bandido's en de Hells Angels wederzijdse bezoekjes brengen. In Nederland heeft men geprobeerd om de Angels onder de militiewetgeving te laten veroordelen maar da's mislukt. |
Ja maar, we moeten het weten hé !!
Wie is ekstreem rechts: de helsangels of de outlaws? En zijn die anderen dan ekstreem links? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar hebben ze toen ook die bommen gevonden. Ik woon in Leopoldsburg en het is algemeen geweten wat voor volk daar komt en welke zaken er gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kerel, ik kom er bijna dagelijks voorbij en hoor ook wat de mensen daar zien en horen. :roll: |
Dus al die Cappers hier vechten nooit,rijden op een fiets,en hebben bang van nen motofiets ....:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar hebben ze toen bommen gevonden. En als ik goed kan lezen, wat natuurlijk betwijfeld kan worden, dan werden ze daar aangevallen door gasten die van elders (de antwerpse kempen) kwamen. Hebben ze daar dan ook bommen gevonden? En hebben ze bij ekstreem links nooit bommen gevonden, of bij dat anarchistisch volkske? En waren het (duizend) bommen of granaten? En werd er ook brandgesticht (zoals de alf in antwerpen)? Enfin, ik blijf op mijn honger zitten: wie is nu ekstreem rechts? en zijn de anderen dan ekstreem links? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be