Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Extreem rechts krapuul slaat weer toe (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93233)

Bazilfunk 11 augustus 2007 12:31

Extreem rechts krapuul slaat weer toe

Citaat:

In Leopoldsburg zijn bij een vechtpartij tussen de motorbendes Hells Angels en The Outlaws drie gewonden gevallen. Een persoon is er erg aan toe.
Het stamcafé van de Hells Angels werd gisteravond plots bestormd door de rivaliserende bende The Outlaws uit de Antwerpse Kempen.

Bij de inval werden wapens, waaronder knuppels en een pistool, gebruikt. Er werd geschoten en een groot deel van de inboedel van het café is kort en klein geslagen.

Volgens getuigen waren zeker 50 leden van The Outlaws in de buurt aanwezig, maar niet iedereen onder hen bestormde het café. Net voor de politie ter plaatse was, vluchtten de herrieschoppers weg in auto's.

Drie personen raakten gewond, een van hen is er erg aan toe.

Het stamcafé van de Hells Angels in Leopoldsburg kwam vorig jaar al eens in het nieuws. De politie viel toen het café binnen in het onderzoek naar de verboden organisatie Blood and Honour.
VRT Nieuws

En weeral zullen de vberkes dit weer afdoen als een fait divers :roll:

AdrianHealey 11 augustus 2007 12:33

Knuppels en pistools. Schoten en een groot deel van de boel is kort en klein gslagen. Zeker 50 man.

En maar 3 gewonden?

Ofwel zijn dat mietjes ofwel stoere binken.

Rene Artois 11 augustus 2007 12:35

Zijn motorbendes nu ook al extreem rechts? Moet u eens uitleggen.

De Garde 11 augustus 2007 12:40

'Extreem-Rechts'???

Ten gronde: dat is een fenomeen dat overal opduikt als de Bandido's en de Hells Angels wederzijdse bezoekjes brengen. In Nederland heeft men geprobeerd om de Angels onder de militiewetgeving te laten veroordelen maar da's mislukt.

De schoofzak 11 augustus 2007 13:16

Ja maar, we moeten het weten hé !!

Wie is ekstreem rechts: de helsangels of de outlaws?
En zijn die anderen dan ekstreem links?

Metternich 11 augustus 2007 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2845856)
Knuppels en pistools.

Pistolen

Bazilfunk 11 augustus 2007 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2845858)

Wat had gedacht, hebt ge al eens gezien hoe die der uit zien?

duveltje382 11 augustus 2007 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2845920)

Dus moeten alle Vbers nen moto hebben,19% van de vlamingen rijden volgens U per motofiets :lol:

De Garde 11 augustus 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2845920)

's morgens of 's avonds?

Kay_ 11 augustus 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2845858)

Daar hebben ze toen ook die bommen gevonden.
Ik woon in Leopoldsburg en het is algemeen geweten wat voor volk daar komt en welke zaken er gebeuren.

De Garde 11 augustus 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2845923)
Dus moeten alle Vbers nen moto hebben,19% van de vlamingen rijden volgens U per motofiets :lol:

Tja, en 5% heeft zijne moto dan tussen 2004 en 2007 en zijn overgestapt op trotinette en huifkar.

De Garde 11 augustus 2007 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2845927)
Ik woon in Leopoldsburg en het is algemeen geweten wat voor volk daar komt en welke zaken er gebeuren.

Dat café was toch overgenomen? Als er de volgende keer een tea-room voor gepensioneerden in komt, blijft het dan ook een notoir extreem-rechts café?

duveltje382 11 augustus 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2845928)
Tja, en 5% heeft zijne moto dan tussen 2004 en 2007 en zijn overgestapt op trotinette en huifkar.

:lol::lol::lol::lol:

Kay_ 11 augustus 2007 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2845930)
Dat café was toch overgenomen? Als er de volgende keer een tea-room voor gepensioneerden, blijft het dan ook een notoir extreem-rechts café?

Ik denk dat je misschien verder moet lezen, het clienteel blijft hetzelfde en het is algemeen gekend welk volk daar komt.

Kortaf 11 augustus 2007 13:31

Citaat:

het is algemeen geweten

aiaiaiaiaiaiai.....

Kay_ 11 augustus 2007 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf (Bericht 2845939)
aiaiaiaiaiaiai.....

Kerel, ik kom er bijna dagelijks voorbij en hoor ook wat de mensen daar zien en horen. :roll:

duveltje382 11 augustus 2007 13:34

Dus al die Cappers hier vechten nooit,rijden op een fiets,en hebben bang van nen motofiets ....:roll:

Kortaf 11 augustus 2007 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2845941)
Kerel, ik kom er bijna dagelijks voorbij en hoor ook wat de mensen daar zien en horen. :roll:

Volgens Raf zijn alle zinnen die beginnen met "het is algemeen geweten dat" leugens.

De schoofzak 11 augustus 2007 14:58

Citaat:

Daar hebben ze toen bommen gevonden.

En als ik goed kan lezen, wat natuurlijk betwijfeld kan worden, dan werden ze daar aangevallen door gasten die van elders (de antwerpse kempen) kwamen.
Hebben ze daar dan ook bommen gevonden?
En hebben ze bij ekstreem links nooit bommen gevonden, of bij dat anarchistisch volkske?
En waren het (duizend) bommen of granaten? En werd er ook brandgesticht (zoals de alf in antwerpen)?

Enfin, ik blijf op mijn honger zitten: wie is nu ekstreem rechts? en zijn de anderen dan ekstreem links?

HAMC 11 augustus 2007 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2845851)
VRT Nieuws

En weeral zullen de vberkes dit weer afdoen als een fait divers :roll:

Kleine nuance, het was een cafe van de Red devils, niet Hells Angels. Ik weet wel, dat staat beter met Hells Angels in de tekst maar de waarheid heeft ook haar rechten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be