![]() |
hoever zit het me de islamisering
dus ja, effe een poll doen om te zien of politics.be ge-islamiseerd is.
|
misschien toch wel op de verkeerde plaats gezet. Was het niet beter geweest als het in religies stond? of misschien bij mededelingen omdat het over politics.be zelf gaat.
|
Heb ik toch weer fout gestemt zeker :oops:
|
Citaat:
|
:-)
|
Citaat:
|
Neen ik ben geen moslim en ik ben daar trots op 8-)
|
Citaat:
Ik ben moslim. En nu gij. |
Citaat:
waarom ben je nu op je tenen getrapt? |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Wat mij betreft: nee, ik ben geen moslim. |
Religie en ik ?
Neeje, me and the lord, we went seperate ways. Al vind ik gelovigen wel interessant, die hebben zo van die rare ideëen. :-) |
de moslims proberen natuurlijk alles te doen om niet gelovigen om te vormen tot strijdbare idealisten ie kunnen ingezet worden voor de Heilige oorlog.
Onze vrouwen proberen ze om te praten van geloof in het onze en blablabla. beetje bij beetje vormen ze een staat binnenin een staat. Politie kent geen bal arabisch dus wordt er van alles gepredikt in moskeeën dat gevaarlijk gedachtegoed kan bevatten. Waar men oproept tot haar en racisme jegens ongelovigen of degene die kritiek op de Islam hebben. Beetje bij beetje proberen ze ook invloed te hebben op de lokale politiek van een land om zo op lange termijn de wetten naar hun hand te zetten. Natuurlijk verloopt dat in rijke Westerse landen moeilijker. Hun aanslagen lukken zo maar niet omdat er hier opsporingsdiensten zijn en er zijn al een heel pak aanslagen verijdeld. De moslims zelf zijn in wezen naïeve schapen. Ze denken goed te doen door een godsdienst aan te hangen maar ze beseffen niet dat er mensen zijn die die willen misbruiken voor andere doelen. Ze beseffen niet dat ze een barbaarse religie aanhangen die op niets slaat. Zulke domme mensen echter zullen er altijd bestaan. Daarom zou er een cel opgericht moeten worden dat bekeerde moslims kan opvangen, zoals een voorstel van een Pvda lid in Nederland. |
Citaat:
|
Nu niet, nooit niet en van-zen-leven niet !!
Het dagdagelijks door de strot geduw van die groep begint me hoe langer hoe meer mateloos te irriteren. Ik krijg het vliegend sch... van "het moslimgedoe". |
Citaat:
|
Zal me bekeren want islam brengt veel voordelen mee voor de man, en geloof me ik zal 'ne radikale' zijn zunne.
:beard: ;-) |
Mag ik eens een ruwe schatting maken? Het lijkt me dat, van de berichtgeving dat we langs elk kanaal te verwerken krijgen, de helft over moslim gerelateerde onderwerpen gaat. 'k zal u een voorbeeldje geven. Van 6.15 tot 7.45 heb ik wel 10 keer het Chokry incident kunnen horen op Stubru en niet enkel in het nieuws.... Je kan geen krant meer openen, geen TV of radio meer aan zetten, geen wandeling door uw stad maken zonder alweer met "de islam" en zijn weldaden gekonfronteerd te worden. Mijn emmer is vol.
|
Citaat:
ie. mensen die eerst geen moslim waren en er door huwelijk of door overtuiging een geworden zijn (de betekenis van Islamizeren). Er zijn vanzelfsprekend talloze moslims "van geboorte" die in naam moslim zijn, zelfs de ramadan "doen" enz.. maar in feite "lauw" zijn in hun geloof dat gewoon een onderdeel is van hun cultuur zonder enige vorm van "aktivisme". De zgn; "Islamofoben" gaan er nl. steevast van uit dat elke moslim in wezen een "aktivist" of "slapende aktivist" is en dat is evenmin zo als dat een Christen altijd een sterke neiging zou hebben om "Christus na te volgen". Zeer veel "Moslims"' drinken wel degenlijk alcohol en nog meer eten niet-halal voedsel.. heelder hordes volgen kledings en haardrachtcode's die absoluut eerder etnisch dan religieus zijn (modegevoelig ?). In wezaen zijn moslims gewoon mensen, waarbij een zekere vorm van tribalisme héél gewoon is & aanvaardbaar voor zover het niet in criminele en geweldadige gedragingen resulteert... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be