![]() |
Karl Rove stapt op.
Yes!!!
Het zinkende schip wordt leger en leger.... ;-) http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6943814.stm Citaat:
|
Weer een triompf....
|
De aasgieren zijn weer opgestegen... :-D
En dat er ondertussen in Sudan honderdduizenden mensen misdadig zijn gestorven en miljoenen op de dool zijn in de meest mensonterende omstandigheden, daar vinden onze gieren geen aas, alhoewel het er voor het oprapen ligt... :oops: :roll: ;-) |
Citaat:
Nu nog President Push zelf. Zijn poedel Blair heeft alllang het voorbeeld gegeven van een geslaagde regime-change...in Engeland. |
W. kan toch geen 3de maal voor het presidentschap gaan.. waarom zou Kareltje dan nog blijven ? Hij kan beter op een andere bandwagon springen,
alhoewel me dat weinig waarschijnlijk lijkt. |
Bush zijn termijn is bijna afgelopen...deze man zegt dat hij meer tijd wil voor zijn familie...in zulke functies snap ik dat heel goed.
Ksnap de ophef niet echt, wat het met triompfen en aasgieren te maken heeft...het stinkt weer serieus naar wat goedkopen anti-Bush propaganda, meer niet. |
Citaat:
De aasgieren, zijn zij die zich voordoen als diegenen die zich bekommeren om de naleving van de mensenrechten, hetgeen anderen moeten ondergaan... En dat is mooi... Enkel hebben de aasgieren enkel steeds dezelfden in hun vizier en bekommeren ze zich geen sikkepit om het leed van anderen ... :-P |
Citaat:
Karl Rove is niet gebonden aan Bush maar aan de Republikeinse partij. Als deze 'spindoctor' nu opstapt, of daartoe verplicht wordt, betekent dat er achter de schermen bepaalde krachten aan het werk zijn. Ofwel beseft Rove zelf dat hij 'burned toast' is : een gecompromiteerde figuur in een republikeinse partij die door de Irak-ramp en de vele missers en gemiste kansen van GW Bush (de slechtste president ooit) enkel nog kan afgaan bij de volgende verkiezingen in 2008. Ofwel wordt hij door republikeinen die het imago van de partij willen oppoetsen gedumpt om toch nog iets te proberen redden in 2008. 'meer tijd nemen voor de familie' is een standaard zinnetje dat steeds wordt gebruikt bij gedwongen ontslag. Citaat:
|
Historische dieptepunten van populariteit van een president ooit in de VS.
Gescoord door President Push hoogstpersoonlijk. Allemaal aasgieren geworden, de inwoners van de VS... |
Ciao sucka!!! Hope u die in pain soon.
|
Citaat:
Het doel van een president is trouwens niet populair zijn maar de juiste beslissingen nemen. |
Citaat:
Of is dat gewoon je mening? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens jou wel, ja:new-bday: Hij mag uitbollen aan het handje van het congres. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij was wel af en toe grappig, da's het enige positieve wat er te zeggen valt. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Hun land hun wetten remember |
zinkende schip....lol...
de karl gaat van zijn welverdiende rust genieten... wasdana en dan de surge van jeb bush voorbereiden... en allle nullen op tinernet zullen er beteuterd bij staan kijken. zinkende schip mijn kl*ten |
Citaat:
Voor je hierop antwoord raad ik je aan om eerst eens The Iron Triangle te kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be