![]() |
Van apekont tot zweefteef
![]() Dit boek kan handig zijn voor menig politici en andere schrijvers van redevoeringen die hun tegenstander eens kompleet uit het lood willen slaan ... bron : http://www.politics.be/recensies/345/ Zelf vraag ik me na "batle at Kruger" af waarom dit boek enkel voor menig politici (en andere schrijvers van redevoedingen) kan dienen. Een woordenboek lijkt me toch altijd nuttig RR |
Citaat:
Jan De Wilde Hehe Stomme idioot, genie van de Karpaten moffige malloot, rattekop vol gaten, kikvorst, potentaat, hansworst, cervelaat, lulverhalenrecensenter, liberale potloodventer, Hè hè, wat ‘n feest, lang genoeg beleefd geweest ! Thermische zak, koekejoe, boletenvreter, kermisklabak, ratjetoe, beterweter, Borgworm, Aartselaar, projectontwikkelaar, dilettante vlooientemmer, degoutante V.T.-emmer. Hè hè, dat lucht op ram het in hun domme kop ! Slappe stalagtiet, suffe klussenklooier, stijve zwartepiet, hobbelpaard van Troje, boskoe, aasgarnaal, emoe, bergkwabaal, spruitjesluchtverspreider, bokkenrijder. Hè hè, zie je wel die daar springt al uit z'n vel ! Driewielertoerist, omnivoor, achterpoter, verlepte bloemist, komfoor, kroonontbloter, wisigoot, reptiel, afstoot, hydrofiel, variététroubadour, chansonnier, liedjesboer, over ‘t paard getilde, Jan De Wilde. Hè hè, wat ‘n lol ik viel even uit m'n rol. |
Mooi zo! Ik heb genoeg van al die Engelse sh** en f***, die klinken altijd zo lam en missen daardoor hun doel.
Een tijdje geleden hingen er in de buurt affiches met daarop iets in de zin van "you arrogant high heeled cunt". Geen idee waar het op sloeg, en helemaal niet schockerend want het is toch maar in het Engels. Maar wel verschrikkelijk gênant als je net een groepje Engelse toeristen moet rondleiden. Daarom: meer kanker, tering en andere ziektes! :twisted: |
Citaat:
tering:roll: |
Eén adres: http://douwe.vermeulen.com/fun/scheldwoordenboek.htm
"Afstraling van God's heerlijkheid":lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
En als je het op z'n Hollands uitspreekt klinkt het nog veel grover dan zo'n doordeweekse 'f*** you' |
Citaat:
(Blooper van een radionieuwslezer) Krijg nou gauw de klere! |
Citaat:
|
Krijg nou tieten :-D
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Tinke, kalle, houlle, teve, kriepe, lamyne, giete, trunte, dretse,... :lol:
Staan deze woorden er ook in? :lol: |
Pijpajuin.
|
Yves Leterme op speed: een zweeftjeef.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be