Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aan alle vrouwen hier ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93301)

Boadicea 13 augustus 2007 23:15

Aan alle vrouwen hier ...

... laten we hier weer eens een draad starten met sexy mannenfoto's gezien de mannen hier toch enkel bezig zijn met uiterlijkheden.

Aan de mannen ... jullie zijn hier toegelaten, op voorwaarde dat jullie eerst even voor de dames hier strippen achter jullie PC. (geen nood, ik heb geen webcam, maar zal jullie op jullie woord geloven)

Oké, dames ... post hier leuke foto's van liefst niet al te geklede mannen, want het is warm genoeg buiten.;-)

Boadicea 13 augustus 2007 23:17

1 Bijlage(n)
Om te beginnen:

Jaani_Dushman 13 augustus 2007 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2850200)
Aan de mannen ... jullie zijn hier toegelaten, op voorwaarde dat jullie eerst even voor de dames hier strippen achter jullie PC.

Ik weet niet hoe het met mijn soortgenoten zit, maar als ik een draad vol naakte mannen zie, voel ik niet direct de drang opborrelen om gracieus te gaan strippen voor mijn scherm. :?

lombas 13 augustus 2007 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2850202)
Om te beginnen:

Amai, jij traint regelmatig, precies? Met begeleiding?

(lol)

Boadicea 13 augustus 2007 23:26

Lombas, ik ben wel een vrouw. Doe me een lol, ik poste hier enkel een voorbeeld van het soort foto's dat in deze draad thuishoort.

De mannen hebben hier al ergens een tettendraad, een veekeuringsdraad en ga zo verder, dus mogen de vrouwen ook iets hebben.

Of tja, de mannen �* la Raf mogen ook meedoen. (PS: naar het schijnt zijn dat goede strippers, dus ... als heterovrouw zal ik niet klagen)

Gun 13 augustus 2007 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2850214)
Lombas, ik ben wel een vrouw. Doe me een lol, ik poste hier enkel een voorbeeld van het soort foto's dat in deze draad thuishoort.

De mannen hebben hier al ergens een tettendraad, een veekeuringsdraad en ga zo verder, dus mogen de vrouwen ook iets hebben.

Of tja, de mannen �* la Raf mogen ook meedoen. (PS: naar het schijnt zijn dat goede strippers, dus ... als heterovrouw zal ik niet klagen)

In voorbereiding van?

lombas 13 augustus 2007 23:30

Citaat:

Dat weet ik toch, ik interpreteerde dit enkel even opzettelijk ironisch:

Citaat:

Aan de mannen ... jullie zijn hier toegelaten, op voorwaarde dat jullie eerst even voor de dames hier strippen achter jullie PC.

:-D

Jaani_Dushman 13 augustus 2007 23:31

Citaat:

Maar er bestaat al een tegenhanger van de tettendraad, hoor (de precieze naam schiet me niet echt te binnen). Alleen blijkt die niet zo succesvol te zijn als zijn veekeur-tegenhanger, en schuift die draad dus steeds in ijl tempo naar onder.

Jaani_Dushman 13 augustus 2007 23:37

1 Bijlage(n)
Maar ik wil jullie draad niet verknoeien, en hier is dus:

Jazeker 13 augustus 2007 23:51

Citaat:

gezien de mannen hier toch enkel bezig zijn met uiterlijkheden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea

Ehm...

evilbu 13 augustus 2007 23:55

Dat vind ik een zwakke redenering, er was een "mooiste vrouw/man" topic.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=79845
En ook de "wie willen jullie eens naakt zien" topic is voor mannen EN vrouwen van alle seksuele geaardheden.

Dat is zoals een vrouwenwebsite, eerst weglopen van de gemengde en dan een eigen eisen.

DaBlacky 14 augustus 2007 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2850217)
Maar er bestaat al een tegenhanger van de tettendraad, hoor (de precieze naam schiet me niet echt te binnen). Alleen blijkt die niet zo succesvol te zijn als zijn veekeur-tegenhanger, en schuift die draad dus steeds in ijl tempo naar onder.

Neen, de reden van het "onsuccesvol" zijn van die draad is dat er een aantal venten altijd beginnen te schreeuwen dat naakte mannenlijven niet mogen etc. Maar in de tettendraad hoor je ze dan niet.

Dit is dan ook meteen mijn laatste post in deze draad en ik hoop voor de liefhebbers dat vanaf pagina 2 enkel nog schaarsgekleden venten te zien zijn en geen gezannik (dat er nu gelukkig nog niet is).

Boadicea 14 augustus 2007 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2850266)
Neen, de reden van het "onsuccesvol" zijn van die draad is dat er een aantal venten altijd beginnen te schreeuwen dat naakte mannenlijven niet mogen etc. Maar in de tettendraad hoor je ze dan niet.

Dit is dan ook meteen mijn laatste post in deze draad en ik hoop voor de liefhebbers dat vanaf pagina 2 enkel nog schaarsgekleden venten te zien zijn en geen gezannik (dat er nu gelukkig nog niet is).

Klopt inderdaad. Nu ... ik heb niets tegen mannen, maar ze moeten zich hier dan wel van hun BESTE kant laten zien.;-)

Trouwens: de vrouwen komen de tettendraad toch niet verknoeien?

Boadicea 14 augustus 2007 09:40

1 Bijlage(n)
Laten we verder gaan:

Boadicea 14 augustus 2007 09:42

Eventjes inpakken om mee te nemen:

Boadicea 14 augustus 2007 09:46

Als er eens een kleurfoto tussen mag zitten:

Derk de Tweede 14 augustus 2007 09:52

Voor elk wat wils:

Boadicea 14 augustus 2007 10:00

Juist, als ik echt mijn eigen smaak moet volgen :

Deze mag mijn hek wel komen repareren.;-)

Boadicea 14 augustus 2007 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2850215)
In voorbereiding van?

Heu, de oprichting van de Forumdales?

Boadicea 14 augustus 2007 10:03

Of zo mogen ze mijn vodka ook serveren:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be