![]() |
Aan alle vrouwen hier ...
... laten we hier weer eens een draad starten met sexy mannenfoto's gezien de mannen hier toch enkel bezig zijn met uiterlijkheden.
Aan de mannen ... jullie zijn hier toegelaten, op voorwaarde dat jullie eerst even voor de dames hier strippen achter jullie PC. (geen nood, ik heb geen webcam, maar zal jullie op jullie woord geloven) Oké, dames ... post hier leuke foto's van liefst niet al te geklede mannen, want het is warm genoeg buiten.;-) |
1 Bijlage(n)
Om te beginnen:
|
Citaat:
|
Citaat:
(lol) |
Lombas, ik ben wel een vrouw. Doe me een lol, ik poste hier enkel een voorbeeld van het soort foto's dat in deze draad thuishoort.
De mannen hebben hier al ergens een tettendraad, een veekeuringsdraad en ga zo verder, dus mogen de vrouwen ook iets hebben. Of tja, de mannen �* la Raf mogen ook meedoen. (PS: naar het schijnt zijn dat goede strippers, dus ... als heterovrouw zal ik niet klagen) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Maar ik wil jullie draad niet verknoeien, en hier is dus:
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat vind ik een zwakke redenering, er was een "mooiste vrouw/man" topic.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=79845 En ook de "wie willen jullie eens naakt zien" topic is voor mannen EN vrouwen van alle seksuele geaardheden. Dat is zoals een vrouwenwebsite, eerst weglopen van de gemengde en dan een eigen eisen. |
Citaat:
Dit is dan ook meteen mijn laatste post in deze draad en ik hoop voor de liefhebbers dat vanaf pagina 2 enkel nog schaarsgekleden venten te zien zijn en geen gezannik (dat er nu gelukkig nog niet is). |
Citaat:
Trouwens: de vrouwen komen de tettendraad toch niet verknoeien? |
1 Bijlage(n)
Laten we verder gaan:
![]() |
Eventjes inpakken om mee te nemen:
![]() |
|
Voor elk wat wils:
![]() |
|
Citaat:
|
Of zo mogen ze mijn vodka ook serveren:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be