![]() |
B.U.B: Crimineel gedrag van de Nederlandstalige politici
België is nu 65 dagen zonder regering en nog altijd blokkeert het communautaire de regeringsonderhandelingen. Zijn de Nederlandstalige politici - die als enige vragende partij zijn voor een staatshervorming - dan vergeten dat volgens een peiling van De Standaard en Le Soir van maart 2007 de meerderheid van de Nederlandstaligen helemaal geen staatshervorming wil - tenzij misschien één om alle vorige af te schaffen? Volgens een nieuwe peiling van la Dernière Heure van 14.08.07 zou dit percentage zelfs oplopen tot 67 % !
Lees verder... |
Citaat:
|
Uiteraard is dat de reden waarom ze op de CDV hebben gestemd.:roll:
|
aja, alleen van de Vlaamse politici. De franstaligen zijn onschuldig:roll:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af bij wie ze nu een luisterend oor gaan zoeken, de paus hebben ze al geprobeerd.
De dalai lama?:| Klacht : ze stemmen niet op mij in mijn eigen land :rofl::cry: |
Citaat:
|
De persberichten onder de nieuwe voorzitter zijn precies nog grappiger dan onder Hans1:-D:-D:-D:-D
|
Welke taalgroep heeft het steeds over een 'NON'?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar het niveau van de bub is nog gezakt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BUB toont zichzelf weer als de verdediger van de francofonie, die nooit iets misdoet, het is zoals gewoonlijk weer de schuld van de Vlamingen...
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be