Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   B.U.B: Crimineel gedrag van de Nederlandstalige politici (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93321)

Politics.be 14 augustus 2007 18:10

B.U.B: Crimineel gedrag van de Nederlandstalige politici

België is nu 65 dagen zonder regering en nog altijd blokkeert het communautaire de regeringsonderhandelingen. Zijn de Nederlandstalige politici - die als enige vragende partij zijn voor een staatshervorming - dan vergeten dat volgens een peiling van De Standaard en Le Soir van maart 2007 de meerderheid van de Nederlandstaligen helemaal geen staatshervorming wil - tenzij misschien één om alle vorige af te schaffen? Volgens een nieuwe peiling van la Dernière Heure van 14.08.07 zou dit percentage zelfs oplopen tot 67 % !

Lees verder...

Zwartengeel 14 augustus 2007 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Politics.be (Bericht 2851489)
België is nu 65 dagen zonder regering en nog altijd blokkeert het communautaire de regeringsonderhandelingen. Zijn de Nederlandstalige politici - die als enige vragende partij zijn voor een staatshervorming - dan vergeten dat volgens een peiling van De Standaard en Le Soir van maart 2007 de meerderheid van de Nederlandstaligen helemaal geen staatshervorming wil - tenzij misschien één om alle vorige af te schaffen? Volgens een nieuwe peiling van la Dernière Heure van 14.08.07 zou dit percentage zelfs oplopen tot 67 % !

Lees verder...

Is de BUB al vergeten hoe de Nederlandstaligen op 10 juni massaal tegen een staatshervorming gestemd hebben?

Hans1 16 augustus 2007 15:07

Uiteraard is dat de reden waarom ze op de CDV hebben gestemd.:roll:

Ambiorix 16 augustus 2007 16:01

aja, alleen van de Vlaamse politici. De franstaligen zijn onschuldig:roll:

robert t 16 augustus 2007 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Politics.be (Bericht 2851489)

Gelukkig voor de kaartersclub neemt niemand hun vlammende communiqués ernstig. Na lezing van het volledige tekst blijkt duidelijk dat het hier over pure laster en eerroof gaat, waarvoor de BUB normaliter een proces aan haar been verdient.

evilbu 16 augustus 2007 19:44

Ik vraag me af bij wie ze nu een luisterend oor gaan zoeken, de paus hebben ze al geprobeerd.
De dalai lama?:|

Klacht : ze stemmen niet op mij in mijn eigen land :rofl::cry:

Ambiorix 16 augustus 2007 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2855361)
Ik vraag me af bij wie ze nu een luisterend oor gaan zoeken, de paus hebben ze al geprobeerd.
De dalai lama?:|

ow joh nee, ruikt teveel naar separatisme!

Pluche 16 augustus 2007 19:47

De persberichten onder de nieuwe voorzitter zijn precies nog grappiger dan onder Hans1:-D:-D:-D:-D

Gun 16 augustus 2007 19:48

Welke taalgroep heeft het steeds over een 'NON'?

Zwartengeel 16 augustus 2007 19:57

Citaat:

Stop die communautaire zever en gedraag u als volwassen en bekwame politici ten dienste van héél België en alle Belgen ! Daar bent u tenslotte voor verkozen, Nederlandstalige politici. En gooi a.u.b. die N-VA eruit. Dat zal helpen.
Ik denk dat dat laatste niet veel aarde meer aan de dijk zal zetten, als zelfs de notoire Vlamenhater José Happart al het volgende zegt:

Citaat:

Volgens de parlementsvoorzitter zal er op communautair vlak niets meer bewegen. "Aan Nederlandstalige kant omdat, wat Reynders ook beweert, het discours van de N-VA niet dat van een minderheid is in Vlaanderen. Aan Franstalige kant omdat als de liberalen of de cdH op dat terrein toegeven, ze bij de regionale verkiezingen in juni 2009 afgeslacht zullen worden", voegt hij daaraan toe.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=93120

lomeanor 16 augustus 2007 20:49

Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar het niveau van de bub is nog gezakt ;)

Zwartengeel 16 augustus 2007 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2855575)
Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar het niveau van de bub is nog gezakt ;)

Ik denk dat ze de Belgische grond stilaan onder hun voeten voelen wegzakken. Hun argumenten pro-België zijn zo goed als opgebruikt, zodat er uiteindelijk niet veel anders meer overblijft dan uithalen naar alles wat beweegt. Om ze even met hun eigen vogeltjes te confronteren: de BUB doet mij momenteel wat denken aan de laatste Duitse troepen die Berlijn met de moed der wanhoop verdedigden. ;-)

born2bewild 17 augustus 2007 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2855369)
De persberichten onder de nieuwe voorzitter zijn precies nog grappiger dan onder Hans1:-D:-D:-D:-D

wiesda?

Pelgrim 17 augustus 2007 11:43

BUB toont zichzelf weer als de verdediger van de francofonie, die nooit iets misdoet, het is zoals gewoonlijk weer de schuld van de Vlamingen...

Citaat:

Jullie verspillen een mooie kans op de vorming van een centrum-rechtse regering die België nodig heeft om haar concurrentiepositie te vrijwaren die nu ernstig onder vuur ligt.
Dat alle linksen dit maar eens lezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be