![]() |
Ik heb een vraagje aan de mannen, deel II
Ik heb me vaak afgevraagd..... Hoe kan je aan een man zien dat hij verliefd is?
|
De meesten krijgen rooie oortjes!
|
Citaat:
|
Hij wast zich dagelijks :D
|
Verdomme, ik had beter een mailtje naar de 'Flair' gestuurd.;-)
|
Stomme dingen uithalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
buikpijn, vette stress, heel verkeerde dingen zeggen tegen de dame in kwestie, dus een blauwtje lopen.
Dus ongelukkig in de liefde zijn.....:-( |
Rooie oortjes kan je ook gewoon krijgen hoor.
|
Wat een vrouwenvraag! :roll:
|
Zeg vriendje, ge kunt ook een 'pakske' zagen.....:? Moest je het nog niet weten ik ben van het vrouwelijk geslacht, capiche!!!!
|
- blind zijn voor de negatieve kanten van de deerne
- lichamelijke gevoelens als weke knieën - irrationele denkpatronen - ernstige verlegenheid - onhandigheid in omgeving van de deerne - ongemakkelijk gedrag |
On topic, in de film The Tall Guy met Jeff Goldblum worden er zo een aantal details opgesomd waaruit blijkt dat zijn personage niet alleen verliefd is op een ander, maar zelfs een affaire heeft met haar : als hij een aantal collegas opsomt aarzelt hij altijd bij haar naam, hij vult haar glas bij zonder dankwoord van haar,...
Als dat helpt.:oops: |
Player skills willen plots niet meer werken
|
Citaat:
|
onhandigheid denk ik vooral, en in mijn geval, als ze knap is, blijf ik naar ze kijken.. :) in de ogen dan he, en naar de borsten, de billen, de benen, de buik, de voeten en hoe geil/goed ze gekleed is
|
Een man, in de liefde, volgt niet zijn verstand,
Hij staat op en denkt aan haar lach, ogen, haar hand in zijn hand. Een man, in de liefde, raakt verward, Hij staat op en denkt aan haar geur, stem, het zit in zijn hart. Een man in de liefde, voelt duizenden vlinders in zijn maag, staat op en denk aan haar, wil geen moment zonder, ziet haar graag. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be