![]() |
Weer messentrekkers...
BRUGGE - De uitbater van een café in Blankenberge is in de nacht van woensdag op donderdag neergestoken door een geweigerde caféklant. De man die het mes hanteerde, maakte deel uit van een groepje kleurlingen dat de jongste tijd al enkele keren de toegang tot de zaak werd geweigerd.
Het mes botste tegen het borstbeen van de uitbater. Hij verkeert niet in levensgevaar. Het café waar de feiten gebeurden is een populaire ontmoetingsplaats voor kleurlingen. De uitbater is zelf een Afrikaan. De dader is opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket in Brugge. Hij pleegde de feiten in een dronken bui.. svh uit de Standaard on line/ vandaag Wat we dus vooral nodig hebben is een soort "charter" dat aan de horeca wordt opgedrongen waarmee dat ze dergelijk gespuis (... wie met messen rondloopt is gespuis) overal vrije doorgang geeft en niemand hen nog kan belemmeren om waar ze ook maar zin hebben boel te zoeken en andersmans leven in gevaar te brengen! O ja... ze worden eventueel opgepakt NA de feiten, als ze al niet verdwenen zijn met de noorderzon of gewoon in de massa opgeslokt. En voor dat soort lieden is eventjes brommen wellicht een gewone afwisseling in hun treurig bestaan en dus geen reden om het messentrekken te laten. Als de brave Belgjes maar allemaal hun wapens inleveren, stel je voor dat ze zo iemand per ongeluk of express af schieten! Dat zou pas een ramp zijn... |
was de dader bejaard of zo?
|
"messentrekkers"
En dan willen die yankeelovertjes hier even vuurwapens legaliseren. Hoe hypocriet. |
Andev ... :
Citaat:
- stammenoorlog of toch - discriminatie ? |
Ambiorix :
Citaat:
Dat moeten de kolonialistische Zapatist juist zeggen. |
Citaat:
De eerste titel van dit artikel in DS online was anders dacht ik... en is ondertussen veranderd in... "incident in een Blankenbergs café"! Als het om vreemd gespuis gaat kan men toch moeilijke "ersnstiger" termen gebruiken, nietwaar. Demoor zat ook met een "incident"... En wat ik bedoel met de verwijzing naar de "wapenwet": wanneer gaat men eens op straat nakijken wie er met messen rondloopt, ipv te wachten op het resultaat van het gebruik ervan? Of is het omdat men weet welk soort volk vooral in aanmerking zal komen en dan is het "racisme"? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik klaag de hypocrisie van een aantal mensen aan. Wat heeft dat te maken met mijn standpunten over eender wat? |
Ik ken er een paar die gaan krullen van dit artikel :D
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be