Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Menselijke waardigheid - sorry dat we zo zwaar moeten zijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93427)

C2C 17 augustus 2007 00:04

Menselijke waardigheid - sorry dat we zo zwaar moeten zijn

Mag ik de moderatie toch vragen meer toe te zien op incidenten waarbij echt gewoon de meest basale waardigheid van mensen wordt vernield?

Ik wil het afgezaagde hoofd van Nick Berg hier niet zomaar in mijn gezicht gesmeten krijgen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=66

Dat is gewoon de schaamte voorbij.

Ik kan mij inbeelden dat mensen hun punt kracht willen bijzetten met een foto. Maar dit gaat toch gewoon echt te ver.

Alstublief, let daar op. Het is hier niet Ogrish, nietwaar?

baseballpolitieker 17 augustus 2007 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2856210)
Mag ik de moderatie toch vragen meer toe te zien op incidenten waarbij echt gewoon de meest basale waardigheid van mensen wordt vernield?

Ik wil het afgezaagde hoofd van Nick Berg hier niet zomaar in mijn gezicht gesmeten krijgen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=66

Dat is gewoon de schaamte voorbij.

Ik kan mij inbeelden dat mensen hun punt kracht willen bijzetten met een foto. Maar dit gaat toch gewoon echt te ver.

Alstublief, let daar op. Het is hier niet Ogrish, nietwaar?

:evil: Dank u voor de mooie beelden zo laat op de avond!

C2C 17 augustus 2007 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2856214)
:evil: Dank u voor de mooie beelden zo laat op de avond!

Blij dat je akkoord bent. Er zijn toch grenzen hé.

Jaani_Dushman 17 augustus 2007 00:18

1 Bijlage(n)
Houd een zilveren schaaltje onder dit hoofd en vervang de moslimextremist door een charmante psychopate, en je krijgt kunst.

tronca 17 augustus 2007 02:04

U kan zulke zaken gewoon melden via het rode driehoekje, zodat wij kunnen ingrijpen indien we dit nodig achten. Het heeft weinig zin om een nieuwe thread te openen en alle aandacht te vestigen op een post die volgens u 'de schaame voorbij' is.

eno2 17 augustus 2007 10:11

IK moet toegeven dat ik evenzo het gevoel heb, dat er wat afbeeldingen betreft, er nauwelijks een rem op staat.

Helaas kan ik nog geen zulkdanige grensverleggende afbeeldingen zelf plaatsen, ik kan er voorlopig enkel van meegenieten.

Enne.. Jani Duschmann... zie jij nog een onderscheid tussen echte mensenhoofden en meer kunstige,
in afgesneden toestand?

Ik wel.

C2C 17 augustus 2007 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 2856280)
U kan zulke zaken gewoon melden via het rode driehoekje, zodat wij kunnen ingrijpen indien we dit nodig achten. Het heeft weinig zin om een nieuwe thread te openen en alle aandacht te vestigen op een post die volgens u 'de schaame voorbij' is.

Ah, bedankt, ik wist niet dat er zo'n rood driehoekje bestond. Merci.

C2C 17 augustus 2007 20:12

Mocht dat rode knopje toch niet werken, vergeef mij, dan doe ik het toch even hier:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=142

Gelieve dat soort mensonterende fotos toch echt te verwijderen. Dat is gewoon te gortig.

baseballpolitieker 17 augustus 2007 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2857745)
Ah, bedankt, ik wist niet dat er zo'n rood driehoekje bestond. Merci.

:rofl:

C2C 17 augustus 2007 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2857940)
:rofl:

Straf hé. Dat ik dat niet wist gewoon. Hoe diep kan ne mens zakken! :lol:

Ik heb het rode knopje intussen al gebruikt, maar blijkbaar duurt het even voor dat werkt.

Los daarvan blijf ik bij mijn punt.

baseballpolitieker 17 augustus 2007 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2857967)
Straf hé. Dat ik dat niet wist gewoon. Hoe diep kan ne mens zakken! :lol:

Ik heb het rode knopje intussen al gebruikt, maar blijkbaar duurt het even voor dat werkt.

Los daarvan blijf ik bij mijn punt.

En da na bijna 3500 berichten...:-P

C2C 17 augustus 2007 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2857971)
En da na bijna 3500 berichten...:-P

Hoe diep....!

Serieus, ik dacht dat die roden driehoek strafpunten ofzo betekende.

Maar ik blijf dus, tot in den treure toe vinden dat fotos van afgehakte hoofden op dit forum toch niet moeten mogen kunnen.

the outlaw torn 17 augustus 2007 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2857982)
Maar ik blijf dus, tot in den treure toe vinden dat fotos van afgehakte hoofden op dit forum toch niet moeten mogen kunnen.

inderdaad, er zijn grenzen. het is al erg genoeg dat het gebeurd, we hoeven het bij deze dus niet nog eens te zien ook, en vr diegene die wel willen volstaat een link.

ik persoonlijk heb er nu nt echt problemen mee, mr ik vind dat dit op een forum niet echt kan.

Groentje-18 5 september 2007 16:06

Ik weet niet of ik het misschien reeds gevraagd heb of niet, maar mag je ook op het rode driehoekje duwen voor een post die niet aan jou gericht is?
Dus als je ziet dat iemand zwaar over de schreef gaat tegenover iemand anders en jij niet de beledigde bent?

Want ik heb de indruk dat sommige mensen niet snel genoeg op het rode driehoekje durven drukken of te veel tolereren van hun medemens... of dat de moderatie heel erg tolerant is tegenover sommige beweringen die voor mij persoonlijk echt alle grenzen van fatsoen en respect ver overschrijden.

Kim 5 september 2007 16:09

Ja, je mag eigenlijk alles melden waarvan je denkt "dit kan niet door de beugel". Of het gegrond is zal de moderatie dan wel uitmaken...

evilbu 5 september 2007 16:15

Ik ben het voor een keer met C2C eens.

:-(

duveltje382 5 september 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2904996)
Ja, je mag eigenlijk alles melden waarvan je denkt "dit kan niet door de beugel". Of het gegrond is zal de moderatie dan wel uitmaken...

Ach lief dat je dat hier zo zegt beste Kim,het duveltje382 mag niets posten,of ze gebruiken het bekende driehoekje,en ik heb gegarandeerd van Jan !!!!
Kan dit AUB stoppen beste moderators,AUB ????????
Anders kan je mijn account nu beter verwijderen....

duveltje382

Peter Johan 5 september 2007 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 2904988)
Ik weet niet of ik het misschien reeds gevraagd heb of niet, maar mag je ook op het rode driehoekje duwen voor een post die niet aan jou gericht is?
Dus als je ziet dat iemand zwaar over de schreef gaat tegenover iemand anders en jij niet de beledigde bent?

Geachte,

U mag steeds iets melden, ook in andere posten.
Meestal zal ik echter niet ingrijpen voor de geviseerde zelf klaagt.
Sommigen vinden het immers net fijn om het bewijs van gebrek aan argumentatieve kracht dat een scheldkanon etaleert, te laten staan.

Onwettelijkheden daarentegen, zoals schending privacy of aanzetten tot geweld en discriminatie op raciale gronden worden altijd verwijderd.

Peter Johan

Firestone 5 september 2007 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2905079)
Onwettelijkheden daarentegen, zoals schending privacy of aanzetten tot geweld en discriminatie op raciale gronden worden altijd verwijderd.

Hoe zit het met dreigen met geweld?

duveltje382 5 september 2007 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2905079)
Geachte,

U mag steeds iets melden, ook in andere posten.
Meestal zal ik echter niet ingrijpen voor de geviseerde zelf klaagt.
Sommigen vinden het immers net fijn om het bewijs van gebrek aan argumentatieve kracht dat een scheldkanon etaleert, te laten staan.

Peter Johan

Ik ben het daar 100% mee eens,maar soms moet je de moderators hun argumenten eens lezen,wel dan denk ik het mijne ervan hoor
Te snel word het driehoekje gevolgd,terwijl ze het dikwijls het driehoekje MISbruiken
Ik denk dikwijls dat te jonge moderators op het forum zitten
Sorry voor mijn eerlijkheid

duveltje382

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be