Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Holebifederatie wil debat over veilige seks tussen mannen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93489)

Politics.be 18 augustus 2007 13:30

Holebifederatie wil debat over veilige seks tussen mannen

Besmettingen met seksueel overdraagbare aandoeningen (soa’s) en hiv bij mannen die seks hebben met mannen (msm), nemen dramatisch toe in heel Europa. In Vlaanderen komt meer dan de helft van de nieuwe hiv-besmettingen voor bij msm. Mannen die seks hebben met mannen, lijken steeds minder overtuigd van de noodzaak om veilig te vrijen. De holebibeweging veroordeelt het bewust onveilig vrijen. Naar aanleiding van berichten over barebackparty’s –bijeenkomsten waarop mannen bewust onveilige seksuele contacten hebben- wil de Holebifederatie een maatschappelijk debat over dit probleem. Veilige seks is voor de holebibeweging de enige aanvaardbare norm en dat moet zo blijven.

Lees verder...

Andro 18 augustus 2007 13:45

Goed van de holebifederatie! Losbandige homo's spelen niet enkel met hun leven maar ook met dat van een ander. Daar moeten ze eens serieus op nagewezen worden.

Raven 18 augustus 2007 14:08

Zelfs "veilige" seks is niet zo veilig bij homoseksueel contact. Het condoom is gewoon niet gemaakt voor zulk verkeer. Er bestaan extra sterke versies, maar als men al het gewone condoom amper gebruikt, zal men die zeker niet gaan aanwenden.

De holebi-instellingen moeten wijzen op het gewoonweg inherente gevaar van homosekuele betrekkingen, en een eerder therapeutisch karakter aannemen betreffende het begeleiden naar heteroseksuele interesses.

Andro 18 augustus 2007 14:19

Uh-Huh 18 augustus 2007 14:33

Dit is het verdiende loon voor losbandig en pervers gedrag. God vergeef me maar ik voel er weinig medelijden mee.

system 18 augustus 2007 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2859497)
Dit is het verdiende loon voor losbandig en pervers gedrag. God vergeef me maar ik voel er weinig medelijden mee.

Weerloze mensen kidnappen en onthoofden in naam van Allah en dit allemaal op internet plaatsen of gijzelaars doodschieten zoals de Taliban, (de studenten van God -??-), dat noem ik nu pervers gedrag.

Stratcat 18 augustus 2007 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2859670)
Weerloze mensen kidnappen en onthoofden in naam van Allah en dit allemaal op internet plaatsen of gijzelaars doodschieten zoals de Taliban, (de studenten van God -??-), dat noem ik nu pervers gedrag.

Moet het nu echt wéér over de islam gaan? :?

Savatage 18 augustus 2007 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2859670)

²

Andro 18 augustus 2007 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2859497)

Als elke daad die zich niet focust op procreatie een perversie is. Dan is de wereld een verdomd perverte plek. Feit is, dat "perversie" een subjectieve term is, net zoals "lelijk".
Btw, een tikkeltje perversiteit kan nog zo plezant zijn.

Stratcat 18 augustus 2007 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2859949)

En wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.

Andro 18 augustus 2007 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat (Bericht 2859981)

Voor de persoon die zijn gat verbrand spijtig genoeg wel.

born2bewild 19 augustus 2007 04:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2860022)
Voor de persoon die zijn gat verbrand spijtig genoeg wel.

Da's voldoende.

the outlaw torn 19 augustus 2007 12:27

veilige seks voor alles : voor heteros en holebi's

baseballpolitieker 19 augustus 2007 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2859379)
Zelfs "veilige" seks is niet zo veilig bij homoseksueel contact. Het condoom is gewoon niet gemaakt voor zulk verkeer. Er bestaan extra sterke versies, maar als men al het gewone condoom amper gebruikt, zal men die zeker niet gaan aanwenden.

De holebi-instellingen moeten wijzen op het gewoonweg inherente gevaar van homosekuele betrekkingen, en een eerder therapeutisch karakter aannemen betreffende het begeleiden naar heteroseksuele interesses.

:rofl:

Vorenus 19 augustus 2007 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat (Bericht 2859981)

en de lesbiennes? Ik denk niet dat die in elkaars gat zitten.

El Machuca 19 augustus 2007 13:54

barebackparties ... mijn god. Zijn er op deze aardbol mensen die dit tegenwoordig 'in' vinden?

In Frankrijk vinden ze 3 ganzen met een virus en het land ligt half stil "want het is gevaarlijk voor de mens" maar barebackparties zijn blijkbaar geen probleem.

Opsporen - binnenvallen - ontruimen - vervolgen die handel!

Duvelke 19 augustus 2007 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 2859949)
Als elke daad die zich niet focust op procreatie een perversie is. Dan is de wereld een verdomd perverte plek. Feit is, dat "perversie" een subjectieve term is, net zoals "lelijk".

kinky !

Homo's zijn cool. Als ge der mee uit gaat, nemen die altijd schoon vrouwen mee EN het is geen concurrentie

Lang leve de Homo's !!

Duvelke 19 augustus 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2861216)
en de lesbiennes? Ik denk niet dat die in elkaars gat zitten.

djiezes, leeft gij nog in de 19e eeuw? 8O

Nog nooit van een strap-on gehoord??:roll:

(is een klassiek model)

Savatage 19 augustus 2007 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El Machuca (Bericht 2861291)
barebackparties ... mijn god. Zijn er op deze aardbol mensen die dit tegenwoordig 'in' vinden?

In Frankrijk vinden ze 3 ganzen met een virus en het land ligt half stil "want het is gevaarlijk voor de mens" maar barebackparties zijn blijkbaar geen probleem.

Opsporen - binnenvallen - ontruimen - vervolgen die handel!

Ik snap niet dat er mensen zijn die dat doen, dat is toch haast zelfmoord.

Duym 19 augustus 2007 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2859379)
Zelfs "veilige" seks is niet zo veilig bij homoseksueel contact. Het condoom is gewoon niet gemaakt voor zulk verkeer. Er bestaan extra sterke versies, maar .....

Sterker bestaat niet:

http://www.halfords.nl/NL/Fiets/Cata...tegoryId=27369

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be