![]() |
Full Tilt Poker
Is er iemand van jullie die poker speelt op deze site?
Voor degene die deze site niet kennen. Op deze site speelt de top van de pokerspelers ook mee en kan je bovendien ook met oefengeld spelen. Full Tilt Poker kan je ook bekijken op CNBC tussen 01.00 en 04.00 uur. |
Citaat:
|
Citaat:
vals geld, dat heb ik ook altijd al willen hebben, liefst in een grote vuilniszak in briefkes van 500 |
Citaat:
|
niemand die daar Poker speelt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ownee dame, ik had me vergist met Titan poker...:oops: Staat hier nog nie op ga da eens installeren.
|
Ik vind Full Tilt een van de beste. Je kan de Kaarten tot met de vloer aanpassen en verschillende stijlen van Poker spelen. Bovendien kan je Live wedstrijden volgen van de beste pokerspelers ter wereld zoals hansen.
|
Citaat:
|
Tempo ligt hoger
|
Citaat:
Bedankt voor me in contact te brengen met dit hier!:-P ;-) |
Ik noem daar Bastalavista en zit meestal op de Texas Hold'em
|
gevonden via TV (CNBC).
Die shows zijn prachtig gewoon. |
Ben het aan het installeren.
Waarom spreken we eens niet met een paar man online af om toernooitje freeroll te spelen ofzo? |
Ik noem daar rekeitilopbb maar mij zal je toch meestal moeten roepen, de macht der gewoonte zal me niet meteen wegkrijgen van party!
|
Ik had is een vraagje over poker
jullie kennen ongetwijfeld de variant texam hold 'em? stel je hebt het volgende er ligt op tafel Twee azen, Twee negens en een 7 Ik heb vast een drie en een dame De andere kerel heeft een 7 en een 3. Ben ik dan gewonnen of hij? Hij heeft zogezegd drie paar. Maar je mag toch maar met 5 kaarten spelen, dus neemt hij logischerwijs de twee hoogste paren (die er al lagen) + zijn hoogste kaart Ik neem die dus twee paar die er ligt ook + mijn dame. Nu zei hij dat hij gewonne had omdat hij drie paar heeft..maar ik dacht dat je maar met 5 kaarten mocht spelen.. Wie heeft er gelijk? eventueel met een verwijzing naar een regel hieromtrent dank |
Citaat:
Jullie zijn gelijk geëindigd. Zodra je scoort in een hogere rang, telt de lagere rang niet meer. De hoogste rang waarin gescoort is, is dubbel paar. Twee rangen lager staat hoogste kaart. Maar hier wordt niet meer naar gekeken aangezien jullie in een hogere rang zitten te vergelijken. Conclusie: gelijk spel. Klein momentje voor een verwijzing naar de regels. Regels: http://nl.wikipedia.org/wiki/Texas_H...artcombinaties |
thx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be