![]() |
Afkickproces hollanderhaat!
Voila ik heb gekozen om het rechte pad te bewandelen en zoals ik in die andere draad hoor lijkt een leuke tocht door Nederland wel een goede manier om beter met de Nederlanders in contact te komen. Ik zou deze per fiets doen en ik heb al een parcourtje uitgestippeld maar dat bevat alleen steden mss kunnen jullie me helpen om ook de 'natuur' plekken van Nederland te helpen exploreren? Nee? En als ik eens heel vriendelijk kijk?:-P
Btw dit heb ik snel eens gemaakt: Brugge Breda Den Bosch Utrecht Heereveen Leeuwarden Groningen Veendam Drenthe Hogeveen Zwolle Deventer Arnhem Nijmwegen Eindhoven Maastricht Zou rond de 1000 km uitkomen.. In hoeveel tijd zou ik da kunnen rijden? 10 dagen moet echt wel lukken, zelfs als ik veel tijd neem voor andere zaken. |
In Brugge vertrekken? En moet je van Maastricht ook met de fiets terug of heb je vervoer?
|
Citaat:
|
Als je éénmaal in Nederland bent, zorg dat je géén eten "uit de muur" haalt, ik mag de Nederlanders graag, maar van dit soort "voedsel" wordt je ziek. Vlaamse magen zijn tegen zo'n voedsel nu éénmaal niet bestand... ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ga je trouwens van Brugge tot Breda? Brugge-Gent-Antwerpen-Breda? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat betreft de route. Ik zou via de streek rond Nijmegen gaan via de Zeven Heuvelen route, dan via polderweggetjes naar Arnhem en daar door de Veluwe naar Elburg rijden (pas op voor Wilde Zwijnen en Veluwse boerinnen) en dan naar Zwolle. Koop een goede fietsatlas, daar staan mooie fietsroutes in! Je hebt voor tien Euro een prachtige fiets klapkaart! Als de link werkt: Het gebied tussen Elburg en Zwolle is bijzonder mooi, maar ik ben er 2 jaar geleden nog verdwaald! |
Van Turnhout tot Tilburg zou je het Bels Lijntje kunnen volgen, da's een mooie fietsroute, maar het ligt een beetje uit de richting als ik eens in m'n atlas kijk.
|
Van Turnhout tot Tilburg zou je het Bels Lijntje kunnen volgen, da's een mooie fietsroute, maar het ligt een beetje uit de richting als ik eens in m'n atlas kijk.
|
|
Citaat:
Ik heb wel eens op één dag tijd 150 km gefietst én 's middags nog Iruña/Pamplona bezocht. Maar dat zou me niet gelukt zijn, als ik geen 600 meter hoger vertrokken zou geweest zijn, als mijn bestemming. |
Dat eten uit de muur valt wel mee, dat is gewoon frituurkost. Die kroketten zijn vaak vrij lekker zelfs.
Moest je tijdens de week in Eindhoven zijn, laat dan iets weten, dan trakteer ik er ene. (nen Heineken :twisted:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook in gallerij de Ware Vrienden in Hasselt verkopen ze tegenwoordig frituurspullen uit de muur. Maar zo lekker als in het station van Maastricht vind ik ze niet, hoor. ;) Mijn persoonlijk aanrader: satéstick. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be