![]() |
Hoe stemt u bij nieuwe verkiezingen
Stel, vandaag trekken we opnieuw naar de stembus.
Hoe is uw stemprofiel veranderd sinds 10 juni? Op wie stemde u op 10 juni en op welke partij stemt u nu? Waarom veranderde u? |
CD&V/N-VA gestemd.
Voorlopig (nog) geen reden tot klagen al kan dat snel veranderen in de politiek ;-) |
Kan er hier nog enquête bijgevoegd worden?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat me er enkel om te weten hoe de bevolking daarop reageert. |
Citaat:
|
Niet gestemd op tien juni.
En zal nu ook niet stemmen. |
Citaat:
|
nee, een ongehoorzame burger ;)
|
Citaat:
|
Wie is Torquemada? En de mensen van dit forum geven niet zomaar privégegevens weg hoor.
|
nuchter
|
waarschijnlijk weer niet dus
|
Ik heb voor Ecolo gestemd, en ik zou zeker hetzelfde doen. Maar het is nog niet tijd voor nieuwe verkiezingen : de resultaten zijn de resultaten. We kunnen een andere coallitie proberen te vormen, maar de keuze van de kiezer moet gerespecteerd worden.
|
Citaat:
|
VLD en zal wsh nu naar Groen overschakelen. De enigste partij die zich tot op heden niet gemengd heeft in deze zeverformatie.
|
Ik stemde op 10 juni Open VLD en zou dat vandaag opnieuw doen. Het is de partij die het nauwst aansluit bij mijn persoonlijke visie en de standpunten van de partij zijn de afgelopen 2 maanden niet fundamenteel gewijzigd ...
Wel opmerkelijk is hoe Bart Somers opeens CD&V achterna loopt. Als Open VLD deel uitmaakt van de volgende meerderheid hoop ik op een regeerakkoord met voldoende liberale accenten, zoniet zal ik daar mijn conclusies uit trekken voor de volgende verkiezingen en die zijn misschien dichterbij dan we denken. :-) |
Citaat:
Dus hoe dan ook, nieuwe verkiezingen zijn op dit moment uit den boze. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be