![]() |
De Eredivisie, wie wordt kampioen?
In Nederland is de competitie dit weekeind ook begonnen en het belooft spannend te worden. PSV zonder Cocu en Alex, Ajax is tot nu toe verzwakt uit de transferperiode gekomen, AZ moet dit jaar eindelijk gaan bevestigen en Feyenoord heeft eindelijk weer een competetieve selectie.
Tussen deze vier zal het hoogstwaarschijnlijk gaan. Of weet bijvoorbeeld Twente iedereen te verrassen? Kortom, wie wordt kampioen in 2007/2008? |
PSV natuurlijk.
|
De Nederlandse ploeg waarvoor ik supporter is NAC Breda, maar die zullen wel geen kampioen worden zeker.
|
AZ (PSV is ok goed hoor)
|
*Voelt zich alleen, is pas aan het eind van het jaar blij dat hij zijn gelijk niet hoeft te delen.*
*Moet overigens maar eens ophouden met zo te schrijven* |
Feyenoord tiens! :cheer: De enige voetbalploeg ter wereld die ik met eigen ogen heb zien trainen ... :-P
|
Citaat:
|
Een echte Rotterdammer supportert voor Sparta ;)
|
Citaat:
Hoe zit het met FC Zwolle? |
Citaat:
|
*Viert feest, heeft aan de naam te zien steun gekregen van een papegaai.*
|
Citaat:
Het is een heel jonge ploeg met maar één routinier Vanderhaar (ex Utrecht), dus het zal een proces van vallen en opstaan worden. Geef de ploeg twee drie jaar en ze staan er wel terug. |
Feyenoord, ik zie niet in wie Makaay kan afstoppen.
|
Feyenoord heeft allicht vele namen aangekocht maar verloren in de voorbereiding wel hun twee flankspelers (oa Drenthe aan Real Madrid). Tijdens de openinsspeeldag viel nieuwe aanwinst Slory overigens al uit. Meteen drie maande inactief. Zo goed als een heenronde. Met Makaay hebben ze wel een geweldige spits in huis gehaald, maar of hij samen met Van Bronckhorst Feyenoord naar de titel kan leiden, lijkt mij heel onwaarschijnlijk.
PSV, titelverdediger, zal allicht hoger eindigen. En Ajax lijkt misschien wel verzwakt, maar de aankoop van Rommedahl en Suarez compenseren dit echt wel. Ik zou het Jaap Stam alvast wel gunnen om in zijn laatste seizoen als speler met de hoofdprijs te zwaaien. AZ blijft AZ, Van Gaal blijft Van Gaal. Het is al jaren een kwestie van net niet, en dat zal dit jaar niet anders worden. Verder zie ik Groningen ook vrij hoog eindigen. 1. Ajax (voorliefde sorry Bovenbuur) 2. PSV (da's toch ook goed, 2de, bovenbuur) 3. AZ 4. Groningen 5. Feyenoord 6. Twente 7. hopelijk Utrecht |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be