![]() |
Oplossing crisis?
1 Bijlage(n)
We hebben gisteren (verheugd) gezien wat de antwoorden waren op een enquete gehouden in de Franstalige krant Le Soir. Om ook eens te kijken aan deze kant van de taalgrens houdt ik voor dit forum dezelfde enquete.
|
Ik wil voor een Unitair Belgie kiezen :-p
|
Citaat:
|
Separatisme natuurlijk.
|
voor een unitair belgie hebben de franstaligen al kansen genoeg gekregen om wat bereidheid te tonen.
De dag dat belgie niet meer voordelig is voor de franstaligen om er voordeel uit te putten kan belgie voor hun de pot op. Dat hebben verschillende waalse politici trouwens al gezegd. |
Citaat:
|
hmm er is natuurlijk een groot verschil tussen wat je zou willen dat het wordt, en tussen wat je denkt dat het wordt.
Ik hoop onafhankelijkheid, maar ik vrees ervoor... |
Citaat:
Ik werk, mijn vrouw en zoon ook; mijn buren ook. Dus niet alle transfers gaan naar luie Walen :-) |
Citaat:
Klopt, maar 12.000.000.000 euro's per jaar worden ergens aan uitgegeven. |
Citaat:
Ik vraag me wel af, waarom je daar bang voor bent... |
Citaat:
|
Het is onmogelijk om te weten waar dit op zal uitdraaien.
Eén ding is zeker, als de Vlamingen het been stijfhouden, en de franstaligen blijven weigeren is dat per definitie het einde van België. Maar zo ver zijn we nog niet. |
Citaat:
|
Wat ik niet snap is dat die Walen er voor aan't vechten zijn samen te blijven wonen met separatisten en Walenhaters. Als alle Vlamingen dan toch zo zijn, waarom blijven ze dan bij ons, onmenselijke beesten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees alleen dat er toch weer gaat toegegeven worden :roll: Ik heb gestemd op wat ik dacht dat het zou worden, niet wat ik wou dat het zou worden ;) |
Citaat:
Ik heb gestemd op wat ik wou (separatisme:-D ), omdat ik echt geen idee heb wat er zal gaan gebeuren. Een status quo lijkt mij niet, een confederatie komt er niet als het aan de Walen ligt, en Geen Mening stem ik niet, want IK HEB WEL EEN MENING!8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be