Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   republiek thuis-best-vlaanderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93584)

largo_w 21 augustus 2007 14:02

republiek thuis-best-vlaanderen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2866314)
Daar ben ik wel voor...:twisted:
En niet alleen als ze het slechter doen dan ons...:twisted:

Maar en tout cas ik zou beginnen met limburg!
West-vlaanderen en oost-vlaanderen zetten we samen (we hebben veel gelijk; genen en zo weetje wel) onder de naam "volksrepubliek thuis-best-vlaanderen".

Brussel boeit al een tijdje niet meer onze hoofdstad wordt dus Gent. De transfers naar Limburg leggen we plat...

Ben ik vergeten zeggen dat we onze eigen autoplaat gaan hebben? fluo groen met roze...

En terwijl we toch bezig zijn gaan we onze contacten met holland verbeteren door hen toe te laten de schelde te laten dichtslibben :lol: (kwestie van zij minder werk; wij economisch welvarender)

goh ik zie dat wel zitten...

Of we kunnen natuurlijk ook gewoon België blijven ;-)

Uit een andere draad... Ik vind m'n eigen idee best wel in orde daarom:
wie doet mee?:twisted:

Migranten (antwerpenaren en limburgers en dat klein beetje brabanders) mogen hier komen wonen mits betaling van de normale "intrance fee"...(50 000€)

Anna List 21 augustus 2007 14:04

zolang je jezelf maar goed vindt ...

largo_w 21 augustus 2007 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2866556)
zolang je jezelf maar goed vindt ...

De nagel op de kop...

Nu aangezien dit k&k is gaan we die tour niet op...

Ben je in of ben je "not" in?

Bovenbuur 21 augustus 2007 14:15

Economische vluchtelingen uit dit gebied worden niet in Nederland toegelaten met minder dan een HBO-diploma maar zullen mits toegelaten voldoende werk kunnen vinden in onder andere de water-closet-werkzaamheden sector en het boerenbedrijf.

largo_w 21 augustus 2007 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2866590)
Economische vluchtelingen uit dit gebied worden niet in Nederland toegelaten met minder dan een HBO-diploma maar zullen mits toegelaten voldoende werk kunnen vinden in onder andere de water-closet-werkzaamheden sector en het boerenbedrijf.

Welk gebied?

Ons gebied zal eerder vollopen zie maar dat jij geen muur moet bouwen...

euhm...diplomatiek overleg: dus vanaf nu mag u stoppen met de schelde uit te baggeren meer zelf u mag er uw afval in dumpen...
Indien u wat wenst geeft u mij maar een belletje de republiek thuis-best-vlaanderen is altijd ter uwer dienst...
Ons beroepsleger bestaat uit geimigreerde limburgers (grondtroepen), antwerpenaren (paras) en colonnes tanks (bestuurd door capabele mensen; ofte "de onzen")

Bovenbuur 21 augustus 2007 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2866600)
Welk gebied?

Ons gebied zal eerder vollopen zie maar dat jij geen muur moet bouwen...

euhm...diplomatiek overleg: dus vanaf nu mag u stoppen met de schelde uit te baggeren meer zelf u mag er uw afval in dumpen...
Indien u wat wenst geeft u mij maar een belletje de republiek thuis-best-vlaanderen is altijd ter uwer dienst...
Ons beroepsleger bestaat uit geimigreerde limburgers (grondtroepen), antwerpenaren (paras) en colonnes tanks (bestuurd door capabele mensen; ofte "de onzen")

*Roept iets over wat Pim wil en oorlog en zet de kaalkopjesbrigade in*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be