![]() |
Terug naar één 'Groot-Nederland'?
Citaat:
De Nederlanders zijn dus geïnteresseerd in een fusie. Maar de vraag is hoe hun leiders erover denken? En hoe de onze natuurlijk. Onze politieke crisis is voor hun eerder een gedroomd scenario precies. ;) |
Waarom niet meteen naar het Romeinse rijk?
|
Er is hier al een topic over geopend in communautaire discussies.
|
Waarom voor de gezelligheid nog eentje?
|
Citaat:
|
Ik zie het wel zitten om terug met de Nederlanders scheep te gaan. Eigenlijk zitten Nederlanders en Vlamingen voor veel meer zaken op één lijn dan Vlamingen en Walen. Vraag is of ze ook onze staatsschuld willen mee afbetalen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof jij niet in sprookjes misschien? |
leuk, alle belgen en nederland samen in een groot nederland en allemaal weer lekker verkassen in grotten en berevellen. klinkt zo romantisch. komt er een belgisch nederland of een nederlands belgie?
Hier is oorlog voor nodig, geloof ik. dewanand |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs Wallonië mag er bij, maar alle Walen en allochtonen moeten wel uitgewezen worden, behalve de blanken die perfekt Nederlands praten. |
Citaat:
|
Citaat:
Belgium, ![]() Verder : Horum omnium fortissimi sunt Belgae. De Belgen zijn de dappersten van alle Galliërs. En hiermee worden de Nederlanders echt niet mee bedoeld. En Vlaanderen en Nederland samen : uit het diepste van mijn hart : NEEN |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Belgica betekent al 3000 jaar land nabij het water" |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be