![]() |
Reputatiepunten?
http://www.city-data.com/forum/about...eputation.html
Ik was bezig dit forum te bekijken toen me er iets opviel, even wat opzoekwerk gedaan en dan kwam ik dat tegen. Een soort reputatiesysteem met punten. Bij elk bericht heb je een weegschaal staan, als je daar op klikt geef je een reputatiepunt aan die persoon vanwege zijn bericht en kan je er ook nog eens een commentaar bij schrijven waarom je hem dat punt hebt gegeven... Die commentaar kan de poster zelf lezen op zijn profiel. Het is dus alleen voor POSITIEVE dingen, punten afnemen gaat niet! Aangezien zij dezelfde forumsoftware gebruiken als wij hier zou dit technisch gezien mogelijk moeten zijn! |
Dat gaat enkel nog meer groupthink aanmoedigen, vrees ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aaarghhh leer dat nu toch eens mannekes |
zo'n reputatiesysteem is op zich niet zo slecht, mr men zal toch enkel goede punten krijgen van diegene die het met je eens zijn en vinden dat je goede commentaar levert ?
ik vind zo'n puntjessysteem wat concurrentieel en te competititief, want dan komt men af met : en wie heeft de beste reputatie ? blablabla ...... nogmaals, op zich niet slecht, mr zie er geen meerwaarde in, ik vinvd dit dus maw niet echt nodig. mr ja, wie ben ik e ....... :-P ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
maw, men gaat punten krijgen van de mensen die het met je eens zijn en dezelfde ideeen aanhangen, maw zo krijg je een beperkt beeld van je reputatie, ..... het groepsdenken zal er zeker niet mee verdwijnen, integendeel. nogmaals, iedereen zijn mening, mr ik vind er niets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Het viel mij ook gelijk op. Maar je kan dat Brabanders niet kwalijk nemen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan ik alleen maar toejuichen, indien het waar zou zijn... |
Citaat:
|
*Krijgd nu toch zin om minnetjes uit te telen.*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be