![]() |
Hoe scoort u? Wetenschap en Technologie Quiz
Citaat:
http://www.standaard.be/Info.aspx?topic=quiz.wetenschap ![]() |
93%, missers waren:
* gevolg tekenbeet * situatie boekdrukkunst Et tu? |
93 %
fouten: infrarood licht gat in de ozonlaag |
Citaat:
|
Citaat:
datum telefoon :oops: datum anticonceptiepil :oops: datum boekdrukkunst :oops: allemaal nochtans gezien. Twijfelde bij een paar andere, dus mag eigenlijk wel trots zijn op m'n score :-P |
86% :?
Missers : bomen en planten, gat in ozonlaag, risico huidkanker, en de boekdrukkunst. 8O:cry: |
hehe, grappig, 100%
Alhoewel dat ik met de telefoonvraag ff (berekend ;) )gegokt heb. |
Heh 100%, die telefoon was wel een gok.
|
Citaat:
|
89%
Maar weet niet meer wat ik allemaal fout had, ik weet wel dat ik de bytes/bit-vraag fout had. |
Citaat:
|
93%
Fouten: * De mens stamt of van de apen. (Dacht aan gemeenschappelijke voorouders) * Hoeveel bits gaan er in één byte? (Geen idee, gewoon gegokt) |
75%, en ik ben normaal gezien een nul in exacte wetenschappen. Voor wiskunde, fysica, chemie en biologie haalde ik in het zesde middelbaar minder dan 60%.
Fouten: De mens stamt af van de aap. (Wat ook effectief NIET WAAR is, wat DS ook zegt.) Gelijkspanning. (Wat weet ik nu van het fokking electriciteitsnetwerk.) Motor. (Geen rijbewijs.) Computers en decimaal stelsel. (Ik ben nu officieel geen nerd.) Bits. (Zie vorig antwoord.) Software. (Zie twee boven.) |
106%
|
Citaat:
|
86%
Fouten waren de verbrandingsmotor, infrarood, tekenbeet, telefoon en CD. |
dommeriken.
|
Citaat:
Neen? |
Citaat:
|
Ik heb altijd de neiging op mijn scherm te gaan meppen dankzij KrisKras...:-) Echt, ARGH!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be