![]() |
Oprichten !!
In tegenstelling tot de afschafdraad, nu de oprichtingsdraad.
Wat zou jij in voege brengen of oprichten mocht het je gevraagd worden ? |
NSK-Wereldstaat. Ondanks het feit dat hij ideologisch zowat diametraal tegenover mij staat, mag Praetorian meedoen.
|
Bij mij kwamen er in elke provincie een racecircuit, voor iedereen toegankelijk.
|
Legaal pokeren zonder overheidsinmenging.
|
Een gratis 5 sterren-hotel naast elk studentencafé.
|
Citaat:
Yeah voor ideologie! |
Iedereen zou een eigen trommelmeisje moeten krijgen. Dat lijkt mij fundamenteel, zelfs primordiaal.
|
Lessen homoseksualiteit basisonderwijs.
|
een don johnson fanclub voor praetorian. metternich mag mee doen, ondanks zijn ideologie, op voorwaarde dat hij enkel complimenten maakt over don en niet over de vrouwen in de club. :D
|
Elke Inge zou haar Don Johnson moete krijgen.
|
Een coffeeshop owner ;)
Ik zou dit wetsvoorstel indienen: per populatie van minstens 15.000 inwoners/gemeente mag er 1 coffeeshop komen. Bij grotere steden kunnen er dus meer komen omdat er meer inwoners zijn. De bevoorrading zou gebeuren via aangeduide mensen door de gemeente zelf, die met een vergunning het spul mogen leven aan de shop. Consumenten mogen dit niet doen en zelfkweek wordt verboden. Op die manier vermijd je brandgevaar of overlast en zal iedereen naar de shop dienen te gaan wat een betere controle en overzicht geeft. Leeftijdsgrens is 18 jaar, geen alcohol en een maximumvoorraad van 2 kilogram per shop. De shops mogen zich niet op 1 km afstand van scholen bevinden. Per klant maximum 5 gram. Bovendien mag er landelijk een maximum van 1000 shops aanwezig zijn. De installatie ervan moet beslist worden op de gemeenteraad. Het moet gaan om de strengst bewaakte vorm van horeca. |
*Zit te denken of hij hem zal maken*
|
De Algeheel Samenhorige Coöperatie der Lombasiaanse Institutionele Zorgpeilers ter Orde der Fortificatie des Constructo-Lombasiaanse Pensarie (CIF-P).
|
De Onze-Lieve-Vrouwe Republiek der Voluntaristische en Collectieve Amoureuzen.
|
van alle vormen van middelbaar onderwijs minstens één school in elke provincie ...
|
Het Vlaemsch Unionistisch Autentiko-Dramaturgisch Kaedertheater ter Replikasie ende Restaurasie des Antiek-Helleense Stijl in den Gerekonstrueerde Halfbouw geleeghen aen eenen Heuvel.
|
Onbeperkte ruimte voor mensen die graag moeilijke teksten publiceren op het internet.
|
Citaat:
|
sportscholen in elke provincie, vooral basketbalscholen dan uiteraard.
|
Het verplichten van een wildwaterbaan bij elke nieuw aan te leggen sluis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be