![]() |
Wie wordt nieuwe informateur of bemiddelaar?
Met het nakende ontslag van letrme stelt ze de vraag wat nu en ook wie nu...
Wie gaat Albert II nu de pist in sturen als informateur of bemiddelaar? Hoe dient deze het formatieprobleem aan te pakken...? Wat zal het resultaat zijn? |
reynders, zelfde resultaat..
|
Daerden, iedereen op café !
|
Citaat:
Er komt geen federale regering, in september wordt BHV gesplitst. Daarna gebruiken de Franstaligen de alarmbelprocedure en dan staan we nog veel verder uit elkaar dan vandaag... en een dagje dichter bij onafhankelijkheid :grin: |
Citaat:
|
Citaat:
Klopt, alarmbel procedure werkt niet. BHV kan sowieso gesplitst worden en daarna kunnen nieuwe verkiezingen. Afwachten of het zo ver zal komen en vooral de reactie van de Franstaligen afwachten nadat BHV gesplitst is. |
Weg met wallonie, de koning en de multicul....weg met de profiteurs dus!!!!
En nadien just nog de kerk, unizo en de homos afschaffen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
De SP.a is dacht ik zowieso voor en in het huidig opgefokt klimaat dat mee gecreëerd is door die idioten aan de overkant van de taalgrens die daar de plak zwaaien zal het niet evident zijn voor de SP.a om tegen te stemmen. |
Katja Retsin.
|
Degucht
|
Ik ga voor Milquet :-)
|
Omdat Dedecker beweert gezond verstand te hebben, laat hem het dan oplossen. Dan kunnen we onmiddellijk zijn superieure technieken en inzichten aanschouwen.
|
Kroonprins Filip.
|
Citaat:
reynders, of een oude rot zoals Van Cauwelaert zei in het middagnieuws, dan te denken aan De Croo en co. formatieprobleem aanpakken ? verklaren dat belgie niet meer te redden valt, bji wijze van spreke, maw dit probleem valt niet op te lossen, tenzij men belgie splitst, .... resultaat ? nopes, we staan even ver, BHV éénzijdig gesplitst, vlaamse onafhenkelijkheid weer wat dichterbij :-D maw, dit is het zoveelste bewijs dat belgie dood is, lang leve vlaanderen !!!! |
Van Rompuy heeft ook veel kans :-(
|
Ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dedecker tegen Madame Non: "Ge goat ier verdomme jo zegge of ik roep den vlanders onafhankelijk godverdomme" :D |
De Donnea.
Liberaal, Brusselaar, koningsgezind, tweetalig, goede relaties, de perfecte Belg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be