![]() |
Is er iets leux op de tv vanavond?
Ik koop allang geen tv-blad meer en heb zin om wat anders te zien dan regeringsdeformatie en gedoubleerde lelijke series in het Frans, dus doe ik hierbij een oproep - waar ga jij naar kijken vanavond?
En laat het aub GOED zijn want ik heb zin in een gezellige, eventueel zelfs romantische televisie avond. |
|
LOL. Dank, dablacky.
Ideetjes zijn ook altijd welkom ;) |
|
Oh telefacts zomer met het Natasja Kampusch (en de heer Priklopil) verhaal.
Niet bepaald romantisch, wél interessant. Hopelijk wordt het niet vervangen voor iets over Terme en Milkey. |
Citaat:
|
Dank, Derek!
|
Citaat:
Andere afleveringen zijn op de pc te zien: http://www.tvopjepc.nl/programma/61 |
binnenkort is er terug familie op de tv
momenteel kan je naar de kampioenen of naar home and away zien. Voor de iets gewaagde kijker is er nog altijd het vrt journaal |
Citaat:
(echt he, we hebben ons bij momenten half kreupel gelachen) |
voor als je écht es goed wil gruwelen, vanavond op TV: Grease
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nog niemand die hier een link heeft gezet naar "la face cachee du Vlaams blok"??? Waar zit Abba? Waar zit Feremans? Komaan jongens!
|
vanavond op BBC2 :
23.00 23.30 Grumpy Old Women Amusante reeks waarin vrouwen van middelbare leeftijd een kritische blik werpen op de maatschappij. Ik was een grote fan van hun eerste analoge reeks "Grumpy old men". Als 't even goed is zal het zeker de moeite zijn. |
morgen op BBC 2:
23.45 01.10 The Witchfinder General film Horrorfilm van Michael Reeves. Schitterende jaren 60 horror met Vincent Price. Niet te missen voor liefhebbers! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be