Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Open en bloot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93724)

Escritor 23 augustus 2007 20:32

Open en bloot

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "Kortaf
Geachte,

Alle begrip, maar niet via dit soort zijdelingse benaderingen achter de schermen. Dat accepteer ik niet.

Doe het maar open en bloot op het forum.

Met vriendelijke groet,

Kortaf

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Escritor
Kijk,
ik heb geen enkel probleem met het feit dat jouw mening diametraal op de mijne staat.
Integendeel: dat is positief.
Mochten alle mensen hetzelfde denken, het zou saai zijn én we zouden blijven stilstaan.

Wat me wél stoort is je wantrouwen ten op zichte van iedereen die een andere mening heeft dan de jouwe.
Die is dan direct een kloon van Hans.

Ik kan daar begrip voor opbrengen, maar ik wens geen slachtoffer te worden van zijn daden.

Mvg,
Vincent

Vorenus 23 augustus 2007 20:34

en dan

Nynorsk 23 augustus 2007 20:35

dit wordt een tof topic, ik voel het.

Escritor 23 augustus 2007 20:35

Hij wou het open en bloot.

Nynorsk 23 augustus 2007 20:36

maar het forum niet.

Zwartengeel 23 augustus 2007 20:39

Waarom staat dit in 'Politiek: Binnenland', Bruno?

Escritor 23 augustus 2007 20:42

Moest ik het bij persmededelingen ofzo zetten?

De naam is trouwens Vincent, op zijn Vlaams uitgesproken (niet op zijn Frans of Aantwaarps)

Herr Oberst 23 augustus 2007 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Escritor (Bericht 2874427)
Moest ik het bij persmededelingen ofzo zetten?

Nee, u moest uw onzin gewoon niet posten. We zijn niet geïnteresseerd.

AdrianHealey 23 augustus 2007 20:44

Ik vond het wel grappig?

Kallikles 23 augustus 2007 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2874434)
Nee, u moest uw onzin gewoon niet posten. We zijn niet geïnteresseerd.

Denk je dat ik geïnteresseerd ben in het gezever dat jij hier post?! Heb ik je ooit verboden om dit forum te posten? Tweemaal neen!! I rest my case.

Den Ardennees 23 augustus 2007 22:21

tsss wat een non-discussie

koewachtenaar 23 augustus 2007 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Escritor (Bericht 2874402)
Hij wou het open en bloot.

Vulgaire prentjes genoeg te vinden op het net? msn?

HAMC 23 augustus 2007 22:39

Zijn dat PM's misschien?

Knuppel 23 augustus 2007 23:32

Niet teveel aandacht aan schenken.
Wie gelooft nu dat een nieuwkomer al direct pb-s begint te schrijven naar een forummer die hij van haar noch pluimen kent, en na het eerste het best antwoord alles op het forum gooit? Een en ander wijst erop dat we hier met een dubbelnick en aandachtshoer te maken hebben.

Escritor 23 augustus 2007 23:42

Het rechtssysteem geldt hier blijkbaar niet, hier moet men zijn onschuld bewijzen.

Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Wat kan ik er aan doen dat er individuen waren die
1. kloontjes maakten.
2. niet-flamingant zijn.

HAMC 23 augustus 2007 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2874840)
Wie gelooft nu dat een nieuwkomer al direct pb-s begint te schrijven naar een forummer die hij van haar noch pluimen kent, en na het eerste het best antwoord alles op het forum gooit? Een en ander wijst erop dat we hier met een dubbelnick en aandachtshoer te maken hebben.

Ik vind dat iemand die PM's op het forum gooit rustig geband mag worden, wat zijn dat voor manieren?

Savatage 23 augustus 2007 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2874840)

Dacht net hetzelfde na dit topic gelezen te hebben.

Escritor 24 augustus 2007 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2874872)
Ik vind dat iemand die PM's op het forum gooit rustig geband mag worden, wat zijn dat voor manieren?

Ik doe wat hij vraagt.

Knuppel 24 augustus 2007 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Escritor (Bericht 2874850)
Het rechtssysteem geldt hier blijkbaar niet, hier moet men zijn onschuld bewijzen.

Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Wat kan ik er aan doen dat er individuen waren die
1. kloontjes maakten.
2. niet-flamingant zijn.

Iedereen denkt hetzelfde als Kortaf, ook ik. We hebben hier met een dubbelnick te maken. Onze ervaring is dat die vooral uit een welbepaalde hoek komen.
Het tijdstip is té goed gekozen en de stijl te herkenbaar. Wie je ook bent, het is duidelijk dat je dit forum en zijn mogelijkheden veel beter kent dan een nieuwkomer.

Kortaf is vrij om jouw zijdelings benaderingen te negeren en jij hebt het recht om zijn schandelijke vaststellingen hier publiekelijk aan te klagen. Of het verstandig is, betwijfel ik.

Zoals je al opmerkte, het rechtssysteem waar jij op rekende om je slag in thuis te halen bestaat hier niet. Je kan er dus maar beter rekening mee houden dat acties zoals deze hier averechts werken.

Fieseler 24 augustus 2007 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2875109)
Iedereen denkt hetzelfde als Kortaf, ook ik. We hebben hier met een dubbelnick te maken. Onze ervaring is dat die vooral uit een welbepaalde hoek komen.
Het tijdstip is té goed gekozen en de stijl te herkenbaar. Wie je ook bent, het is duidelijk dat je dit forum en zijn mogelijkheden veel beter kent dan een nieuwkomer.

Kortaf is vrij om jouw zijdelings benaderingen te negeren en jij hebt het recht om zijn schandelijke vaststellingen hier publiekelijk aan te klagen. Of het verstandig is, betwijfel ik.

Zoals je al opmerkte, het rechtssysteem waar jij op rekende om je slag in thuis te halen bestaat hier niet. Je kan er dus maar beter rekening mee houden dat acties zoals deze hier averechts werken.

sluit mij daar voor de volle 100% bij aan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be