Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Pc-Spel kopen + stukje berlijnse muur. huh ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93730)

pinbag 23 augustus 2007 21:31

Pc-Spel kopen + stukje berlijnse muur. huh ?

Ik vraag me af of dit er niet over is.

http://www.worldinconflict.com/

*The World in Conflict Collector’s Edition includes limited edition extras for hardcore fans and Cold War enthusiasts, including an authentic piece of the Berlin Wall, a bonus DVD from The History Channel, behind the scenes videos, and special packaging.*

berre 23 augustus 2007 21:59

leuk, zon stukje berlijnse muur is wel tof om te hebben. ik snap niet echt wat er daar zo "over" aan is...

pinbag 23 augustus 2007 22:05

Wel niet echt over, maar het is voor mij wel vreemd om een stukje van die muur te willen. En dan daar nog voor betalen ook... of in dit geval gratis.

Precies, dat ik morgen stukjes van de pyramide ga weggeven.Als ik een pc-spel maak over de egyptenaren.

:?

Bovenbuur 23 augustus 2007 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinbag (Bericht 2874674)
Wel niet echt over, maar het is voor mij wel vreemd om een stukje van die muur te willen. En dan daar nog voor betalen ook... of in dit geval gratis.

Precies, dat ik morgen stukjes van de pyramide ga weggeven.Als ik een pc-spel maak over de egyptenaren.

Dat is bij veel grote attracties een probleem, toeristen die stenen meeslepen. Bij de borobudur hebben ze daar bijvoorbeeld last van.

Spliff 23 augustus 2007 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinbag (Bericht 2874674)

Het verschil is dat de Muur is gevallen en die pyramides nog allemaal netjes rechtstaan dus ik zie echt het probleem niet. Van het oude Webleystadion worden er ook stukken verkocht en ook van hun oude heilige grasmat.

pinbag 23 augustus 2007 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spliff (Bericht 2874782)
Het verschil is dat de Muur is gevallen en die pyramides nog allemaal netjes rechtstaan dus ik zie echt het probleem niet. Van het oude Webleystadion worden er ook stukken verkocht en ook van hun oude heilige grasmat.

Gewoon dat er mensen gestorven zijn door die muur.

Ma bon, ieder zijne dada I gues.

Mitgard 23 augustus 2007 23:06

volgens mij is er al veel geld verdiend aan valse stukjes berlijnse muur.
enfin, ge gaat wat steengruis of bouwafval halen op het stort, kijken over er wat stukskes in dezelfde kleur als de berlijnse muur bijzitten (=grijs, veel kans toe) en verkoopt dat als authentieke berlijnse muur aan domme toeristen.

BigF 24 augustus 2007 00:39

met alle stukjes Berlijnse Muur die sinds de val in omloop zijn kan je ondertussen heel Duitsland ommuren

wat niet eens zo'n slecht idee zou zijn maar daar gaat het nu niet om

Binnenkort;
Finding Nemo II met gratis 250gr kabeljauwfilet
:cheer:

pinbag 24 augustus 2007 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2874931)
Binnenkort;

:-D 250 gr mjam mjam

Diplomatius 24 augustus 2007 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2874812)
volgens mij is er al veel geld verdiend aan valse stukjes berlijnse muur.
enfin, ge gaat wat steengruis of bouwafval halen op het stort, kijken over er wat stukskes in dezelfde kleur als de berlijnse muur bijzitten (=grijs, veel kans toe) en verkoopt dat als authentieke berlijnse muur aan domme toeristen.

Hier moet ook ergens nog zo'n stuk(je) van de Muur liggen... mét graffiti ! Eigenhandig meegenomen tijdens een bezoek begin 1990 bij de afbraak. Dat was toen een echt hebbeding en er werden volgens mij ook toen al valse stukken verkocht... Logisch, dat bracht relatief goed op voor de lokale bevolking, die toen nog letterlijk geen nagel hadden om...

edit: vergeet die 'relatief' in mijn vorige zin en bekijk de prijzen van zo'n stuk hier. Lijkt mij je reinste oplichting eigenlijk... :?

Vorenus 24 augustus 2007 08:42

Citaat:

met alle stukjes Berlijnse Muur die sinds de val in omloop zijn kan je ondertussen heel Duitsland ommuren

wat niet eens zo'n slecht idee zou zijn maar daar gaat het nu niet om

Binnenkort;

Gierigaard.

Binnenkort DVD-doc "Het einde van België" met gratis een lid van het ex-koninklijk huis.

Diplomatius 24 augustus 2007 08:52

Citaat:

Binnenkort;

:rofl:

Bovenbuur 24 augustus 2007 09:27

Citaat:

met alle stukjes Berlijnse Muur die sinds de val in omloop zijn kan je ondertussen heel Duitsland ommuren.

Maar het is vast nog niet genoeg om een kerk te bouwen waarin het gerestoreerde kruis van Christus past, daar zijn een hoop stukjes van in omloop...

DaBlacky 24 augustus 2007 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2875263)
Maar het is vast nog niet genoeg om een kerk te bouwen waarin het gerestoreerde kruis van Christus past, daar zijn een hoop stukjes van in omloop...

Om nog maar te zwijgen van zijn skelet. Daar kun je ook al een 30-tal Jezussen mee in elkaar puzzelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be