![]() |
Pc-Spel kopen + stukje berlijnse muur. huh ?
Ik vraag me af of dit er niet over is.
http://www.worldinconflict.com/ *The World in Conflict Collector’s Edition includes limited edition extras for hardcore fans and Cold War enthusiasts, including an authentic piece of the Berlin Wall, a bonus DVD from The History Channel, behind the scenes videos, and special packaging.* |
leuk, zon stukje berlijnse muur is wel tof om te hebben. ik snap niet echt wat er daar zo "over" aan is...
|
Wel niet echt over, maar het is voor mij wel vreemd om een stukje van die muur te willen. En dan daar nog voor betalen ook... of in dit geval gratis.
Precies, dat ik morgen stukjes van de pyramide ga weggeven.Als ik een pc-spel maak over de egyptenaren. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:? Ma bon, ieder zijne dada I gues. |
volgens mij is er al veel geld verdiend aan valse stukjes berlijnse muur.
enfin, ge gaat wat steengruis of bouwafval halen op het stort, kijken over er wat stukskes in dezelfde kleur als de berlijnse muur bijzitten (=grijs, veel kans toe) en verkoopt dat als authentieke berlijnse muur aan domme toeristen. |
met alle stukjes Berlijnse Muur die sinds de val in omloop zijn kan je ondertussen heel Duitsland ommuren
wat niet eens zo'n slecht idee zou zijn maar daar gaat het nu niet om Binnenkort; Finding Nemo II met gratis 250gr kabeljauwfilet :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
edit: vergeet die 'relatief' in mijn vorige zin en bekijk de prijzen van zo'n stuk hier. Lijkt mij je reinste oplichting eigenlijk... :? |
Citaat:
Gierigaard. Binnenkort DVD-doc "Het einde van België" met gratis een lid van het ex-koninklijk huis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be