![]() |
Milquet = Di Rupo?
Vroeger was het altijd de PS en Di Rupo die halsstarrig NON zeiden.
Nu is het Milquet die NON zegt. Vinden jullie ook dat Milquet de nieuwe Di Rupo is? |
Alle Franstaligen riepen 'NON' in koor.
|
Citaat:
|
Reynders wilde ook geen staatshervorming tot 2009 en van uitstel komt afstel.
|
blijkbaar is ze ook doodsbang dat iedere toegeving haar stemmen zou kunnen kosten, stemmen die dan naar de PS zouden gaan.
Ze zou verdomme beter es denken aan de toekomst van dit land ipv aan haar stemmen! |
Citaat:
als dit betekent dat Vlaanderen zich eindelijk kan losrukken! |
Citaat:
|
Citaat:
zou ik Reynders of Louis Michel de enige aanvaardbare vinden, Milquet of Di Rupo, HELP, alhoewel :lol: , met 1 van deze 2 zal den Belgique nog rapper weg zijn! |
Citaat:
Dat de MR een alliantie aanging met de Vlamingenhaters van de FDF vind ik alleszins zéér bedenkelijk. |
Milquet moet wel non zeggen ze is zowat de enige partij in wallonie (naast de groenen) die vooruitging als ze dit electoraat wil houden zal ze non moeten blijven zeggen iets wat haar bij volgende verkiezingen volgens mij nog meer stemmen zal opleveren.
|
Citaat:
Welke volgende verkiezingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Louis Michel of Didier Reynders, zouden minder problemen opleveren denk ik. |
Milquet zingt een variante op een oud succesnummer: "Toute la jounée, je dis: non, non, non,..." Deze waalse Tatcher zingt zoals ze gebekt is: egoïstisch: alleen haar EIGEN stemmen tellen, letterlijk en figuurlijk.
|
Ze zingt: "Toute la jouRnée, je dis: non, non, non,..."
|
Citaat:
|
Citaat:
Reynders houdt de schijn van redelijkheid wat op, om de zwarte piet te kunnen doorschuiven naar Milquet. Ondertussen heeft hij zijn aartsvijand Leterme als formateur genekt en is (hoopt hij) hijzelf als nieuwe formateur aan zet. In werkelijkheid wil Reynders enkel hervormen wat hem het beste uitkomt. Met gematigdheid heeft dat weinig te maken. |
Citaat:
|
Dus, Milquet is de nieuwe vijand die alles verkeerd doet ? ofzo ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be