![]() |
Werken bij de RTBF
Een stom vraagske maar niet onbelangrijk voor mij.
Iemand heeft me een langdurige tijdelijke job bij de RTBF voorgesteld, heeft iemand hier ervaringen mee ? Als er bvb één toilet is voor 200 man moet 'k toch 3 keer nadenken.....Werksfeer ? |
Heb je een rooie partijkaart? anders zal het moeilijk worden denk ik binnen de RTPS...
|
Citaat:
Heb er nog stage gedaan. RTBF lijkt mij hetzelfde maar in't frans (franse wc's?) en goeikoper ;) |
Citaat:
als IT-er? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe zelf IT-recrutering (computer futures solutions) en wist dat er vacatures waren ;-) Via welk bureau ben je gegaan? Mijn collega gaat er volgende week op meeting. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry Kay-Gell, maar met de praktijken van Computer Futures wil 'k dus echt niks meer te maken hebben. Een maand terug nog veel beloftes gehad (na jaren van elke maand lastig gevallen te worden nog 'ns opgenomen) en opeens was het gedaan met de communicatie. Je kan ook mensen lokken en ze zo eigenlijk aan de zijlijn zetten terwijl anderen ermee gaan lopen.
Niet persoonlijk opvatten, maar de praktijken van CF stinken. En nee, 'k hoef daar ook niet op gesprek, het werd mij voorgesteld omwille van bepaalde zeldzame capaciteiten.....Zeg maar dat 'k aan de bron zit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm? |
Ik denk dat ze bij de VRT en RTBF prozac geven naast hun maaltijdcheques.
Al eens die journalistjes hun gezicht bekeken de laatste tijd? |
Citaat:
Citaat:
Ik zoek over een halve maand werk, vandaar :angel: |
Citaat:
In de IT-sector? Mail me je CV dan maar eens ;-) |
DaBlacky, 'k ga je pm'en.....
|
Citaat:
|
Citaat:
mogen wij het ineens niet meer weten ofwa? schoon... ;-) |
Nu heb 'k eigenlijk nog altijd geen antwoord op m'n vraag.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be