Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Stel uw vragen aan Olivier Maingain (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93745)

DenDane 24 augustus 2007 09:44

Stel uw vragen aan Olivier Maingain

http://www.chatconference.com/chat/ipm/s_310931

Tijd om eens te vragen wat hij denkt over bepaalde bevolkingsgroepen die masaal naar een stad gaan van een andere bevolkingsgroep, het vertikken van de locale taal te spreken, en wanneer ze met genoeg zijn, de stad willen annexeren ? :?

Vorenus 24 augustus 2007 09:49

De vragen in het Nederlands stellen

Vorenus 24 augustus 2007 09:51

Zojuist een vraag gesteld in het NEDERLANDS. :twisted:

DenDane 24 augustus 2007 10:01

Mja ik heb het in het frans gedaan, anders zullen ze het toch gewoon verwijderen...

"Que penser vous de certain groupe de la population qui vienne habiter en masse dans une ville d'un autre groupe de la population, refuse d'apprendre la langue ou même de parler la langue de la ville qui les accueil, et quand ce groupe est assez nombreux essaie d'annexer la ville ?"

Hopelijk niet teveel taalfouten :oops:

Zwartengeel 24 augustus 2007 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 2875355)
Mja ik heb het in het frans gedaan, anders zullen ze het toch gewoon verwijderen...

"Que penser vous de certain groupe de la population qui vienne habiter en masse dans une ville d'un autre groupe de la population, refuse d'apprendre la langue ou même de parler la langue de la ville qui les accueil, et quand ce groupe est assez nombreux essaie d'annexer la ville ?"

Alors, vous n'êtes pas d'accord que les francophones ont le droit d'utiliser leur propre langue partout dans leur propre pays, la Belgique? C'est leur pays, et vous essayez de leur interdire des droits principales? RACISTE!!!!!

whopperke 24 augustus 2007 10:14

vragen aan Olivier, den Vlamingenhater

Heb reeds eind juli rechtstreeks een mail gestuurd naar hem, tot op heden
nog altijd geen antwoord. Mail was natuurlijk in het nederlands, ze zijn
misschien nog aan de vertaling ervan aan het werken, het is voor hun ook vakantie he, aan zijn gedrag te zien van de laatste weken heeft hij in ieder geval niks geleerd. Nu, als het een beetje meezit zijn Maingain en
consoorten binnenkort misschien verleden tijd voor Vlaanderen en hoeven
we met deze demonen geen rekening meer houden

robert t 24 augustus 2007 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 2875355)

Een stuk of vijf, maar het voornaamste is de boodschap die hij perfect zal begrepen hebben. Wil je ons zijn antwoord meedelen?

circe 24 augustus 2007 10:35

Citaat:

Geachte heer Maingain, waarom heeft U Vlaanderen zo nodig? Laat ons toch gewoon vallen zodat U met ons geen rekening meer hoeft te houden.
hihi

DenDane 24 augustus 2007 10:48

mailtje gekregen:

La session de dialogue en direct Chat avec Olivier Maingain va démarrer 24/08/2007 �* 10h00

Rendez vous �* l'adresse suivante : http://www.chatconference.com/chat/ipm/s_310931

edit: hebben het dus gemist zie ik ? :-(

Patriot! 24 augustus 2007 11:21

Maingain spreekt perfect Nederlands hoor... zoals veel FDF'ers overigens, hoe paradoxaal dat ook mag klinken...

AdrianHealey 24 augustus 2007 11:28

Vanhecke spreekt ook perfect Frans. Toch niet zo onlogisch?

circe 24 augustus 2007 11:46

Is nu bezig! (franse tijdsbepaling zeker?)

evilbu 24 augustus 2007 12:02

Régions *
Bruxelles
Liège
Luxembourg
Namur
Hainaut
Brabant Wallon
Flandre
Autres

:rofl:

Jong N-VA'er 24 augustus 2007 22:13

De dag dat Maingain mij nog tegenkomt, zal ik hem nog eens leren manieren te hebben...

liberalist_NL 24 augustus 2007 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 2875303)
http://www.chatconference.com/chat/ipm/s_310931

Tijd om eens te vragen wat hij denkt over bepaalde bevolkingsgroepen die masaal naar een stad gaan van een andere bevolkingsgroep, het vertikken van de locale taal te spreken, en wanneer ze met genoeg zijn, de stad willen annexeren ? :?

:?

Ik krijg koude rillingen van die man. Er is iets slechts aan hem. Niet te beschrijven. :|

Jong N-VA'er 24 augustus 2007 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2877565)
:?

Ik krijg koude rillingen van die man. Er is iets slechts aan hem. Niet te beschrijven. :|

Het is een echte fascist.
Zonder geweten of scrupules. Is enkel belust op macht en wil Vlamingen weer in de oude positie dringen.

In nazi-tijden zou hij een voorbeeldig SS'er geweest zijn.

Duvelke 24 augustus 2007 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2875324)
Zojuist een vraag gesteld in het NEDERLANDS. :twisted:

stelt die is in het het frans zeg.

en dan zeg jij dat walen geen moeite doen om nederlands te leren :roll:

evilbu 24 augustus 2007 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2875705)
Régions *
Bruxelles
Liège
Luxembourg
Namur
Hainaut
Brabant Wallon
Flandre
Autres

:rofl:

O oei, ik lachte omdat ik dacht dat je bij het aanklikken van Flandre al buiten lag, maar misschien bedoelen ze daarmee "Franstaligen in de Rand", of horen die al bij Bruxelles?:roll: :roll:

stropdrager 24 augustus 2007 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2877621)
O oei, ik lachte omdat ik dacht dat je bij het aanklikken van Flandre al buiten lag, maar misschien bedoelen ze daarmee "Franstaligen in de Rand", of horen die al bij Bruxelles?:roll: :roll:

Buiten lag?

Zwartengeel 24 augustus 2007 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2877612)
stelt die is in het het frans zeg.

en dan zeg jij dat walen geen moeite doen om nederlands te leren :roll:

Sinds wanneer is Olivier Maingain een Waal?

En waarom zou ik moeite moeten doen om iemand die mijn eigen taal minacht als de pest in zijn eigen taal te woord moeten staan?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be