![]() |
Stel uw vragen aan Olivier Maingain
http://www.chatconference.com/chat/ipm/s_310931
Tijd om eens te vragen wat hij denkt over bepaalde bevolkingsgroepen die masaal naar een stad gaan van een andere bevolkingsgroep, het vertikken van de locale taal te spreken, en wanneer ze met genoeg zijn, de stad willen annexeren ? :? |
De vragen in het Nederlands stellen
|
Zojuist een vraag gesteld in het NEDERLANDS. :twisted:
|
Mja ik heb het in het frans gedaan, anders zullen ze het toch gewoon verwijderen...
"Que penser vous de certain groupe de la population qui vienne habiter en masse dans une ville d'un autre groupe de la population, refuse d'apprendre la langue ou même de parler la langue de la ville qui les accueil, et quand ce groupe est assez nombreux essaie d'annexer la ville ?" Hopelijk niet teveel taalfouten :oops: |
Citaat:
|
vragen aan Olivier, den Vlamingenhater
Heb reeds eind juli rechtstreeks een mail gestuurd naar hem, tot op heden
nog altijd geen antwoord. Mail was natuurlijk in het nederlands, ze zijn misschien nog aan de vertaling ervan aan het werken, het is voor hun ook vakantie he, aan zijn gedrag te zien van de laatste weken heeft hij in ieder geval niks geleerd. Nu, als het een beetje meezit zijn Maingain en consoorten binnenkort misschien verleden tijd voor Vlaanderen en hoeven we met deze demonen geen rekening meer houden |
Citaat:
|
Citaat:
|
mailtje gekregen:
La session de dialogue en direct Chat avec Olivier Maingain va démarrer 24/08/2007 �* 10h00 Rendez vous �* l'adresse suivante : http://www.chatconference.com/chat/ipm/s_310931 edit: hebben het dus gemist zie ik ? :-( |
Maingain spreekt perfect Nederlands hoor... zoals veel FDF'ers overigens, hoe paradoxaal dat ook mag klinken...
|
Vanhecke spreekt ook perfect Frans. Toch niet zo onlogisch?
|
Is nu bezig! (franse tijdsbepaling zeker?)
|
Régions *
Bruxelles Liège Luxembourg Namur Hainaut Brabant Wallon Flandre Autres :rofl: |
De dag dat Maingain mij nog tegenkomt, zal ik hem nog eens leren manieren te hebben...
|
Citaat:
Ik krijg koude rillingen van die man. Er is iets slechts aan hem. Niet te beschrijven. :| |
Citaat:
Zonder geweten of scrupules. Is enkel belust op macht en wil Vlamingen weer in de oude positie dringen. In nazi-tijden zou hij een voorbeeldig SS'er geweest zijn. |
Citaat:
en dan zeg jij dat walen geen moeite doen om nederlands te leren :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zou ik moeite moeten doen om iemand die mijn eigen taal minacht als de pest in zijn eigen taal te woord moeten staan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be