Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Frusti Boys (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93754)

eno2 24 augustus 2007 10:47

Frusti Boys

Er zijn veel volgevreten vetzakken die niet wensen mee te betalen aan ons sociale stelsel.
Dergelijke gevallen van burgerlijke tegenzin (want meestal durven ze niet de ongemakkelijke fase van burgerlijke ongehoorzaamheid in te gaan) kunnen zich wenden tot het Ministerie van Binnenlandse Zaken of Justitie, om de grondwet en een omvangrijk corpus van sociale wetgeving te laten veranderen in hun eigen exclusief narcissistisch voordeel.

Maar omdat dat allemaal wat armlastig uitvalt, ventileren ze liever hun
antisociale frustraties anoniem en krachteloos op een forum, wiens threads dan ook bulken van de zeurterreur van zulke goed gewatteeerde en goed in de slappe was zittende frusti-boys.

reinaert68 24 augustus 2007 10:49

Ook een goeiemorgen!

eno2 24 augustus 2007 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 (Bericht 2875500)
Ook een goeiemorgen!

't Was een mispost, eigenlijk bedoeld voor de relatieve verborgenheid van de thread 'Hulp, ik word dakloos', een pijl gericht op een specifiek target, die hier in een ander decor terecht kwam, maar wel wat zichtbaarder.

reinaert68 24 augustus 2007 10:58

Ah ok:-)

Chipie 24 augustus 2007 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2875492)
Er zijn veel volgevreten vetzakken die niet wensen mee te betalen aan ons sociale stelsel.
Dergelijke gevallen van burgerlijke tegenzin (want meestal durven ze niet de ongemakkelijke fase van burgerlijke ongehoorzaamheid in te gaan) kunnen zich wenden tot het Ministerie van Binnenlandse Zaken of Justitie, om de grondwet en een omvangrijk corpus van sociale wetgeving te laten veranderen in hun eigen exclusief narcissistisch voordeel.

antisociale frustraties anoniem en krachteloos op een forum, wiens threads dan ook bulken van de zeurterreur van zulke goed gewatteeerde en goed in de slappe was zittende frusti-boys.

Dat U niet wenst bij te dragen, dat is duidelijk...

Maar U hebt vroeger toch altijd verklaard dat U keimager was... :oops: :-P

filosoof 24 augustus 2007 12:45

Citaat:

lap, wééral een aanval tegen liberalen en libertariërs:lol:

De schoofzak 24 augustus 2007 14:02

Citaat:

Zoudt ge uw eigen tekst eens rustig en op uw gemakske willen herlezen, liefst op een moment dat ge niet moe of kwaad zijt of niet slecht gezind ...???

En u dan afvragen of gij ooit getwijfeld hebt dat venten echt aan niets anders denken dan aan vrouwen en aan voetbal (brood en spelen dus)?

Tashunka 24 augustus 2007 14:38

Citaat:

wiens threads dan ook bulken van de zeurterreur van zulke goed gewatteeerde en goed in de slappe was zittende frusti-boys.

Hulp ik word opnieuw dakloos?

reinaert68 24 augustus 2007 14:51

Hulp ik heb geen geld voor een flatscreen tv

Dycore 24 augustus 2007 15:29

Frusties!!!! Geven je tijgerkracht!!!!

Johan217 24 augustus 2007 15:36

Fristi? Word je daar dik van?

Dycore 24 augustus 2007 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 (Bericht 2876420)
Fristi? Word je daar dik van?

Slecht voor de tanden dacht ik...

Havana 24 augustus 2007 19:16

De Frusti-Blues?

Mitgard 24 augustus 2007 22:18

ook al hebt ge bijna alles al gezegd, ik blijf u toch graag lezen eno2.

reinaert68 25 augustus 2007 03:55

oooooooohhhhhh....

born2bewild 25 augustus 2007 04:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2877538)

ik u ook, mitgard

eno2 30 augustus 2007 10:06

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2875834)

Dat U niet wenst bij te dragen, dat is duidelijk...

Maar U hebt vroeger toch altijd verklaard dat U keimager was... :oops: :-P

Wat voor jouw duidelijk is, is voor anderen dan weer koffiedik.
Jonge jonge, als er één iets is waar ik niet tegen kan, behalve tegen jouw manische obsessie met Persoonlijke Aanvallen, dan is het tegen een gebrek aan calorieën aan de intake-kant.
Totnogtoe heb ik daar nooit tekort aan gehad. Maar ik sta wel lean and mean afgetraind. Kwestie van het altijd te kunnen opnemen tegen niet-anonieme monomane PA-ers.... Die optie wens ik tot op hoge leeftijd te kunnen blijven uitoefenen in het werkelijke leven. Piep!

eno2 30 augustus 2007 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka (Bericht 2876198)
Hulp ik word opnieuw dakloos?

Ha die Tashunka.

Uit een mannetje met een mond vol tanden komen nog alleen persoonlijke aanvalletjes, zoals ook weer eens blijkt uit je laatste bijdragetje aan 'Hulp, ik word dakloos'. Al eens aan een vals gebit gedacht?

eno2 30 augustus 2007 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 (Bericht 2876239)
Hulp ik heb geen geld voor een flatscreen tv

Geluksvogel.

eno2 30 augustus 2007 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2877538)

Nou Moe, dat was bijna dodelijk.
Ik heb in werkelijkheid het interessantste, over mezelf toch, wijselijk verzwegen...

En met het Niks, het Niet-Ik's dus, kunnen we met zijn allen nog de hele komende virtuele tijdruimte vullen. Vooruit Jutho, en dapper!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be