KrisKras |
24 augustus 2007 17:51 |
Eten was klaar, kon mijn post niet meer editten zoals ik wou, dus had ik maar snel ff geknipt, want mijn conclusie was verkeerd getrokken achteraf gezien. Nu om dit even recht te zetten.
Steeds minder mensen moeten nog lachen als ze die "NWO-zever" lezen en ik raad jullie aan om eens rustig een kijkje te gaan nemen op de NWO draad in dit forum.
Nog maar eens is het zo makkelijk om aan te tonen hoe wij gemanipuleerd worden door de massale brainwash-tool nr 1, namelijk, de mainstream media.
Dit bericht stond in The Guardian:
Citaat:
Bush Bolsters Ties With Mexico, Canada
Monday August 20, 2007 10:16 PM
By DEB RIECHMANN
Associated Press Writer
MONTEBELLO, Canada (AP) - President Bush and the leaders of Mexico and Canada worked Monday to craft a plan to secure their borders in the event of a terrorist strike or other emergency without creating traffic tie-ups that slowed commerce at crossings after the Sept. 11 attacks.
Bush, Mexican President Felipe Calderon and Canadian Prime Minister Stephen Harper want their homeland security experts to figure out the best way to protect citizens in an emergency, perhaps an outbreak of avian flu, without snarling business among the trading partners.
|
Er word weer lekker op emoties en angst ingespeeld, zoals 9/11, H5N3, de grenzen (illigalen), hurricane Dean, drugs en bitter weinig over de Noord-Amerikaanse unie waar deze summit eigenlijk om draaide. Ook wordt er nergens vermeld dat er undercover agenten ontmaskerd zijn die er enkel en alleen waren om de boel een beetje te provoceren.
Maar om toch een beetje in het TERRORTERRORTERROR sfeertje te blijven zie je in de laatste paragraaf:
Citaat:
Police in riot gear used tear gas to hold back about 50 of them, who responded by flinging rocks, branches and plastic bottles. A line of police in riot gear jostled with about 50 demonstrators. A few hundred marched on the front gate of the summit compound shouting taunts.
|
(ik vraag me nu trouwens af wie de eerste steen gegooid heeft.)
De Noord-Amerikaanse unie is een van de tussendoelen in de creatie van een nieuwe wereld orde en angst is het controlemiddel dat gebruikt wordt om ons hierin te manipuleren. Protest wordt slim aangepakt (dmv provocateurs bv), maar hoe lang is dit nog nodig, binnenkort mag er gewoon niet meer betoogd worden als dat zo doorgaat.
Het zoveelste in-your-face voorbeeld.
|