![]() |
Verschijningsverbod voor krant die rokende Jezus afbeeldde
In dit moslimland heeft men precies een beetje meer respect voor christenen en hun geloof dan men hier heeft voor moslims en hun geloof, als we oordelen aar de reactie op de mohammedcartoons hier:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF24082007_046 Citaat:
|
Wtf
|
Citaat:
En Jezus zelf zou daar allemaal niet zwaar aan getild hebben, want hij trok zich niet veel aan van wat de mensen zoal over hem roddelden. Zo vertelt ons het Nieuwe Testament. |
Citaat:
De Westerling heeft duidelijk meer respect voor krantenredacties uit de islamitische landen die leuke prentjes afbeelden : niet één vlag in de fik, niet één auto in de fik, niet één moslima neergeschoten, niet één ambassade bestormd door schuimbekkende primaten ... |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.guardian.co.uk/worldlates...873813,00.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft de ETA een bomauto uitgestuurd omdat ze beledigd zijn door een prentje van een cigaretten-rokende Jezus? Bron aub ????? |
Citaat:
|
Citaat:
You choose ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
------------
|
Citaat:
De zoveelste knieval voor religieuse freaks die zich wederom diep "gekwetst" voelen. Wat probeer je nu goed te praten? Herinvoering van de straffen wegens blasfemie dan maar? |
Citaat:
|
Hoewel ik blij ben dat men tegen het publiceren van dergelijke afbeeldingen is, is een verschijningsverbod volgens mij niet de manier waarop men dergelijke zaken moet aanpakken.
Daarnaast vind ik het raar dat niemand het hier heeft over het feit dat Jezus "gebruikt wordt" als voorstander van roken. Jezus vervult voor heel wat mensen, ook voor niet-christenen, een voorbeeldfunctie. Hem met een sigaret afbeelden, geeft naar al die mensen het signaal dat er met roken niets mis is. Want als Jezus het deed, dan kan het toch niet slecht zijn? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be