Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De dieperliggende reden van het Vlaamse racisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93777)

Doki 24 augustus 2007 16:55

De dieperliggende reden van het Vlaamse racisme

2 Bijlage(n)
Bijlage 24617 Bijlage 24616

:-D

AdrianHealey 24 augustus 2007 16:58

Droog.

the outlaw torn 24 augustus 2007 17:22

nat ( manneke pis toch )

Vorenus 24 augustus 2007 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2876675)

Dus wij zijn superieur aangezien we metaalbewerking kennen.

Kortaf 24 augustus 2007 17:46

Citaat:

:-D

Je bedoelt dat het "Vlaamse racisme" zijn wortels vindt in Brussel?

Dat had ik uitgerekend van u niet verwacht. :-(

sn00py 24 augustus 2007 22:42

awel, da vind ik nu ne keer een goei, zie.
Alleen jammer dat het weer met zo een titel is van "hét vlaams racisme".

carlgustaaf 25 augustus 2007 00:11

Citaat:

bij u draait het allemaal rond pieten hé...meer had ik niet verwacht van u...

Doki 25 augustus 2007 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sn00py (Bericht 2877598)
awel, da vind ik nu ne keer een goei, zie.
Alleen jammer dat het weer met zo een titel is van "hét vlaams racisme".

't Was bedoeld als grapje hoor. Ik wil hiermee helemaal niet zeggen dat alle Vlamingen racisten zouden zijn, verre van.

Maar in alle ernst nu : Weet je dat deze grap wel eens een fond van waarheid zou kunnen bevatten? Vanuit evolutionair oogpunt is elk individu namelijk geprogrammeerd om de overlevingskansen van zijn eigen DNA zo veel mogelijk te optimaliseren. Onbewust zouden bepaalde autochtone individuen mannen van afrikaanse origine wel eens als geduchte seksuele concurrenten kunnen beschouwen, gezien hun reputatie op gebied van "voortplantingsuitrusting". Dat hoeft daarom dus niet bewust te zijn.

circe 25 augustus 2007 08:12

Citaat:

gezien hun reputatie op gebied van "voortplantingsuitrusting
Ik ga U de links niet geven want dan krijg je weer ontzettend veel penis-verlengingsspam in je mailbox.

In elk geval hebben verschillende studies uitgewezen dat je als Kaukasische blanke helemaal niet moet jaloers zijn op de Afrikaanse zwarten.

Blijkbaar hebben de Kaukasiers het grootste werktuig (in ON-stand), terwijl de afrikanen het grootste hebben (in OFF-stand), maar er niet veel meer bijlappen... En over de aziaten spreken we beter niet.

allez! uw weekend kan weeral niet meer stuk!

Bhairav 25 augustus 2007 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2878093)
't Was bedoeld als grapje hoor. Ik wil hiermee helemaal niet zeggen dat alle Vlamingen racisten zouden zijn, verre van.

Maar in alle ernst nu : Weet je dat deze grap wel eens een fond van waarheid zou kunnen bevatten? Vanuit evolutionair oogpunt is elk individu namelijk geprogrammeerd om de overlevingskansen van zijn eigen DNA zo veel mogelijk te optimaliseren. Onbewust zouden bepaalde autochtone individuen mannen van afrikaanse origine wel eens als geduchte seksuele concurrenten kunnen beschouwen, gezien hun reputatie op gebied van "voortplantingsuitrusting". Dat hoeft daarom dus niet bewust te zijn.

Is nodig tegen inteelt. Ik ken persoonlijk wel een handvol "gemengde" mensen.

Doki 25 augustus 2007 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2878116)
Ik ga U de links niet geven want dan krijg je weer ontzettend veel penis-verlengingsspam in je mailbox.

In elk geval hebben verschillende studies uitgewezen dat je als Kaukasische blanke helemaal niet moet jaloers zijn op de Afrikaanse zwarten.

Blijkbaar hebben de Kaukasiers het grootste werktuig (in ON-stand), terwijl de afrikanen het grootste hebben (in OFF-stand), maar er niet veel meer bijlappen... En over de aziaten spreken we beter niet.

Bedankt voor de technische details circe, maar ik had het over de reputatie (die blijkbaar enige grond heeft, zij het in rust). De "genetische ongerustheid" van de autochtoon zou eerder liggen in het idee dat Afrikaanse man wel eens meer succes zou kunnen hebben bij vrouwen, niet in het idee dat hij effectief beter is toegerust voor de voortplanting.

Ik weet dat deze uitleg belachelijk kan klinken, maar je zou verwonderd zijn over hoe de overlevingsdrang van de genen een invloed kan hebben op ons dagelijks gedrag.

Doki 25 augustus 2007 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2878125)
Is nodig tegen inteelt. Ik ken persoonlijk wel een handvol "gemengde" mensen.

Interessant punt. Genen gaan inderdaad inteelt vermijden door het lichaam te programmeren om niet-verwante partners te zoeken. In die zin zou je kunnen verwachten dat de gemiddelde westerse man afrikaanse collega's "verwelkomt" als seksuele concurrenten, om de overleving op lange termijn van zijn eigen genen veilig te stellen. Maar blijkbaar is er zoiets als een ideale graad van verwantschap voor seksuele voortplanting. Koppels waarvan de partners genetisch erg ver uiteen liggen bieden een iets hogere kans (zeer klein) op genetische problemen bij het kind dan koppels die dichter verwant zijn. Dus misschien is die concurrentie daarom toch niet zo welkom.

Bhairav 25 augustus 2007 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2878147)
Interessant punt. Genen gaan inderdaad inteelt vermijden door het lichaam te programmeren om niet-verwante partners te zoeken. In die zin zou je kunnen verwachten dat de gemiddelde westerse man afrikaanse collega's "verwelkomt" als seksuele concurrenten, om de overleving op lange termijn van zijn eigen genen veilig te stellen. Maar blijkbaar is er zoiets als een ideale graad van verwantschap voor seksuele voortplanting. Koppels waarvan de partners genetisch erg ver uiteen liggen bieden een iets hogere kans (zeer klein) op genetische problemen bij het kind dan koppels die dichter verwant zijn. Dus misschien is die concurrentie daarom toch niet zo welkom.

Mensen die opvallen (niet qua mottigheid natuurlijk) binnen een bepaalde groep mensen, hebben vaak meer succes omdat ze laten zien dat ze andere genen hebben, wat nodig is tegen inteelt. Zo is blond haar trouwens ontstaan, en zo zal ze uiteindelijk grotendeels verdwijnen.

Gargamel 25 augustus 2007 09:46

Ja,inderdaad,kwestie inteelt zien we dagelijks de resultaten bij de momo's.Die zullen dan ook verdwijnen.:-P

Lincoln 25 augustus 2007 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2878116)

8O Dat heb ik nog nooit gehoord ,en euh mag ik vragen wat betekent "in OFF-stand" & "in ON-stand" ?

circe 25 augustus 2007 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2878378)
8O Dat heb ik nog nooit gehoord ,en euh mag ik vragen wat betekent "in OFF-stand" & "in ON-stand" ?

Het is te zien dat je er nog nooit iets van gehoord hebt.....

Visjnu 25 augustus 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2878378)

afbeelding 2 is duidelijk ON-stand.

Online 25 augustus 2007 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 2878193)
Ja,inderdaad,kwestie inteelt zien we dagelijks de resultaten bij de momo's.Die zullen dan ook verdwijnen.:-P

Citaat:

Meisjes gedrogeerd en verkracht door groep jongens in Brussel
De politie maakt jacht op zes jongens, niet ouder dan zestien jaar, die in de nacht van donderdag op vrijdag twee meisjes uit Lennik drogeerden en seksueel misbruikten in een leegstand gebouw aan de Bergensesteenweg in Brussel.

Een meisje van 16 werd door alle zes jongens verkracht. Haar vriendin van 15 werd betast. (belga/dm)

Als het geen moslima's zijn is dit toegelaten.

AdrianHealey 25 augustus 2007 13:45

Alleen moslims randen aan.

smiley 25 augustus 2007 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2878692)
Alleen moslims randen aan.

De meerderheid van de groepsverkrachtingen worden door moslims gepleegd net zoals de meerderheid van de wereldwijde terreuraanslagen. Voor u zal dat waarschijnlijk een spijtige en moeilijk te slikken vaststelling zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be