![]() |
De dieperliggende reden van het Vlaamse racisme
2 Bijlage(n)
|
Droog.
|
nat ( manneke pis toch )
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat had ik uitgerekend van u niet verwacht. :-( |
awel, da vind ik nu ne keer een goei, zie.
Alleen jammer dat het weer met zo een titel is van "hét vlaams racisme". |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in alle ernst nu : Weet je dat deze grap wel eens een fond van waarheid zou kunnen bevatten? Vanuit evolutionair oogpunt is elk individu namelijk geprogrammeerd om de overlevingskansen van zijn eigen DNA zo veel mogelijk te optimaliseren. Onbewust zouden bepaalde autochtone individuen mannen van afrikaanse origine wel eens als geduchte seksuele concurrenten kunnen beschouwen, gezien hun reputatie op gebied van "voortplantingsuitrusting". Dat hoeft daarom dus niet bewust te zijn. |
Citaat:
In elk geval hebben verschillende studies uitgewezen dat je als Kaukasische blanke helemaal niet moet jaloers zijn op de Afrikaanse zwarten. Blijkbaar hebben de Kaukasiers het grootste werktuig (in ON-stand), terwijl de afrikanen het grootste hebben (in OFF-stand), maar er niet veel meer bijlappen... En over de aziaten spreken we beter niet. allez! uw weekend kan weeral niet meer stuk! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat deze uitleg belachelijk kan klinken, maar je zou verwonderd zijn over hoe de overlevingsdrang van de genen een invloed kan hebben op ons dagelijks gedrag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja,inderdaad,kwestie inteelt zien we dagelijks de resultaten bij de momo's.Die zullen dan ook verdwijnen.:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als het geen moslima's zijn is dit toegelaten. |
Alleen moslims randen aan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be