![]() |
Wat voor een goddamnit racistische mensen zitten hier op het forum.
laat uw emoties vloeien over deze draad.
|
Even buiten tegen een muurtje schoppen helpt ook wel om stoom af te blazen, zodat je je topictitel niet direct moet volproppen met 'tough guy'-terminologie.
|
Hij heeft gelijk, though. ^^
|
Hangt ervan af wat je racisme noemt he. Onderscheid maken is géén racisme. Het is het vaststellen van feiten. Iemand minderwaardig noemen wanwege zijn RAS, DAT is racisme. Het toepassen is racisme.
Maar : het verdedigen van de eigen cultuur tegen de MONOcultuur van anderen, dats is géén racisme. Dat is zelfverdediging. Want als een ander recht heeft op zijn eigen cultuur, dan toch zeker wel een Vlaming in Vlaanderen. En we willen best wel verschillende culturen smaken, maar het overdreven aanbod van één enkele zijde komt ons toch wel soms een beetje de strot uit. Vooral als ze dan eisen gaan stellen waar ze in eigen land niet van zouden durven dromen... Als Vlamingen zich onderdrukt voelen, en je kan niet ontkennen dat dat zo is, dan is er toch fundamenteel iets fout, niet? |
In woordenspelletjes zijn ze ook goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slechts -180
Schandalig |
Citaat:
|
Ik ben niet racistisch, ik hou gewoon niet van blondines. :|
|
Citaat:
|
Je moet er nu eenmaal van soorten hebben hé :D
|
Laffen die het liever van achter een pctje doen...;-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat is racisme?
Ik zeg gewoon de onverbloemde feiten zonder errond te lullen. Sommige linkse ratten krijgen aanvallen al ze zoiets lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niks schattig. juist hetzelfde met homo's. Als ik zeg dat ze in stront dabben, dan noemen ze me homofoob. Het toppunt is echter wanneer ze echter in bed duiken met hun vriendje, ze hun lul in hun vriendjes aars steken. Dezelfde aars waar stront uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kalm, linkse vogel. Als je zo tekeer blijft gaan dan wordt je na de jongste forummer ook de vroegste om het graf in te gaan. Nuanceer je kijk op de wereld eens.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be