![]() |
familiedrama in Ronse
Drie doden bij familiedrama in Ronse
![]() GENT - In Ronse zijn bij een familiedrama in de nacht van zaterdag op zondag drie doden gevallen. Het gaat om een vrouw en haar twee kinderen, zegt de lokale politie. Het parket van Oudenaarde is ter plaatse en zegt dat de vrouw de keel werd overgesneden door haar man. Die stichtte nadien brand in het huis. In de brand kwamen twee kinderen, een tweeling geboren in 2005, om het leven. wle (BELGA) ------------------------------------------------------- het leek zo'n voorbeeldig gezinnetjes etc... ge kent dat. |
Leuke foto Mitgard. Maar waarom het artikel erbij?
|
Citaat:
|
Onvoorbeeldige gezinnetjes hebben dan ook minder "peer pressure"
|
Citaat:
|
Ik herinner me die Bernard nog wel, die eerste daar die in Hove geloof ik zijn vrouw en kinderen heeft afgemaakt. Eind jaren 80 begin 90 denk ik, die begreep zelfs niet wat hij verkeerd deed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou een heel klein beetje oorlog Soms niet beter kunnen zijn Dan onuitgevoerde moorden En die lachjes van venijn? Gelukkig hebben wij daar dit forum voor. |
Nu, het blijkt al helemaal niet meer over de vader te gaan, maar over een vroegere ex-vriend die een strafblad heeft en in het drugsmilieu zit.
Lijkt me toch een andere piste op te gaan. |
Weer twee kinderen dood. Welk een waanzin drijft een mens, om het ondenkbare te laten geschieden ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamsigheid en Europesigheid leidt altijd tot gruwelijke moord. Levensgevaarlijk, die mensen. Volgende maand een betoging "Tegen de Europeanisering van Europa". |
Citaat:
8O nen allahtoon 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de vlaamse gezinspartij... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be