![]() |
Breaking news! CD&V zal voorstel tot onafhankelijkheid indienen in Vlaams Parlement!!
BRUSSEL (ANP)
De impasse lijkt compleet. Nu er ook geen bemiddelaar kan gevonden worden bij CDH, wordt het te veel bij zusterpartij CD&V. Na eerdere bedreigingen van o.a. Pieter De Crem, voegt de partij van Yves Leterme nu de daad bij het woord. Ludwig Caluwé, fractievoorzitter van CD&V in het Vlaams Parlement, heeft opdracht gekregen van partijvoorzitter Jo Vandeurzen om een voorstel tot onafhankelijkheid in te dienen. "Indien dit voorstel wordt goedgekeurd, kan het Vlaams Parlement vervolgens als constituante functioneren opdat we tot een evenwichtige tekst komen in het belang van de mensen, die na deze impasse recht hebben op goed bestuur." Wat moeten we hiervan denken? |
Citaat:
|
Idd, ernstige bronvermelding aub!!!
|
Ik geloof er geen snars van.
|
zever. Ge kunt makkelijk nagaan of iets verzonnen is door bijvoorbeeld de eerste zin te kopieren in google (met aanhalingstekens). Als snel wordt duidelijk dat Montalcino wat uit z'n duim heeft gezogen.
|
Op de site van DS of HLN staat er nergens iets ...
Wat is ANP trouwens? |
idd
|
Citaat:
www.anp.nl Algemeen Nederlands Persbureau |
Ik vind dit totaal niet grappig,en de moderatie mag het gewoon sluiten wat mij betreft :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neemt niet weg dat de topicstarter zowiezo zijn bronnen moet vermelden, of in dit geval er moet bijzetten dat het nonsens is. |
De Belgen van het eerste uur gaan onafhankelijk Vlaanderen uitroepen? Ik geloof het niet maar het mag van mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor, maar
![]() Naar Koetjes en Kalfjes!:x |
haha was het maar waar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be