Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Breaking news! CD&V zal voorstel tot onafhankelijkheid indienen in Vlaams Parlement!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93821)

Montalcino 25 augustus 2007 13:05

Breaking news! CD&V zal voorstel tot onafhankelijkheid indienen in Vlaams Parlement!!

BRUSSEL (ANP)
De impasse lijkt compleet. Nu er ook geen bemiddelaar kan gevonden worden bij CDH, wordt het te veel bij zusterpartij CD&V. Na eerdere bedreigingen van o.a. Pieter De Crem, voegt de partij van Yves Leterme nu de daad bij het woord. Ludwig Caluwé, fractievoorzitter van CD&V in het Vlaams Parlement, heeft opdracht gekregen van partijvoorzitter Jo Vandeurzen om een voorstel tot onafhankelijkheid in te dienen. "Indien dit voorstel wordt goedgekeurd, kan het Vlaams Parlement vervolgens als constituante functioneren opdat we tot een evenwichtige tekst komen in het belang van de mensen, die na deze impasse recht hebben op goed bestuur."

Wat moeten we hiervan denken?

duveltje382 25 augustus 2007 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino (Bericht 2878558)
BRUSSEL (ANP)
De impasse lijkt compleet. Nu er ook geen bemiddelaar kan gevonden worden bij CDH, wordt het te veel bij zusterpartij CD&V. Na eerdere bedreigingen van o.a. Pieter De Crem, voegt de partij van Yves Leterme nu de daad bij het woord. Ludwig Caluwé, fractievoorzitter van CD&V in het Vlaams Parlement, heeft opdracht gekregen van partijvoorzitter Jo Vandeurzen om een voorstel tot onafhankelijkheid in te dienen. "Indien dit voorstel wordt goedgekeurd, kan het Vlaams Parlement vervolgens als constituante functioneren opdat we tot een evenwichtige tekst komen in het belang van de mensen, die na deze impasse recht hebben op goed bestuur."

Wat moeten we hiervan denken?

Ernstige bronvermelding AUB want (ANP) is echt wel veel te zwak !!!!

dominatrix 25 augustus 2007 13:21

Idd, ernstige bronvermelding aub!!!

end 25 augustus 2007 13:27

Ik geloof er geen snars van.

Ambiorix 25 augustus 2007 13:28

zever. Ge kunt makkelijk nagaan of iets verzonnen is door bijvoorbeeld de eerste zin te kopieren in google (met aanhalingstekens). Als snel wordt duidelijk dat Montalcino wat uit z'n duim heeft gezogen.

Savatage 25 augustus 2007 13:30

Op de site van DS of HLN staat er nergens iets ...

Wat is ANP trouwens?

dominatrix 25 augustus 2007 13:30

idd

dominatrix 25 augustus 2007 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2878625)
Op de site van DS of HLN staat er nergens iets ...

Wat is ANP trouwens?

www.anp.nl Algemeen Nederlands Persbureau

duveltje382 25 augustus 2007 13:34

Ik vind dit totaal niet grappig,en de moderatie mag het gewoon sluiten wat mij betreft :twisted:

baseballpolitieker 25 augustus 2007 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2878618)
zever. Ge kunt makkelijk nagaan of iets verzonnen is door bijvoorbeeld de eerste zin te kopieren in google (met aanhalingstekens). Als snel wordt duidelijk dat Montalcino wat uit z'n duim heeft gezogen.

Niet waterdicht aangezien de googlebot of wat da bedrijf ook gebruikt tijd nodig heeft om heel het internet af te zoeken, je mag dus rekenen op enkele dagen tot weken vertraging.

Ambiorix 25 augustus 2007 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2878639)
Ik vind dit totaal niet grappig,en de moderatie mag het gewoon sluiten wat mij betreft :twisted:

of bij het nietserieuze deel van het forum zetten ofzo.

ZERO 25 augustus 2007 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2878618)

Het duurt gewoonlijk een paar uur tot een paar dagen vooraleer Google een nieuwe pagina geklasseerd heeft hoor, dus als dit (hoogstwaarschijnlijk verzonnen) bericht een paar minuten oud is dan zal je het met Google niet vinden.

Savatage 25 augustus 2007 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2878644)
of bij het nietserieuze deel van het forum zetten ofzo.

Idd, meer iets voor K&K.

Ambiorix 25 augustus 2007 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2878643)
Niet waterdicht aangezien de googlebot of wat da bedrijf ook gebruikt tijd nodig heeft om heel het internet af te zoeken, je mag dus rekenen op enkele dagen tot weken vertraging.

mja, ik ben een complete leek op dat vlak dus ge zult wel gelijk hebben.
Neemt niet weg dat de topicstarter zowiezo zijn bronnen moet vermelden, of in dit geval er moet bijzetten dat het nonsens is.

HAMC 25 augustus 2007 13:37

De Belgen van het eerste uur gaan onafhankelijk Vlaanderen uitroepen? Ik geloof het niet maar het mag van mij.

dominatrix 25 augustus 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2878653)
De Belgen van het eerste uur gaan onafhankelijk Vlaanderen uitroepen? Ik geloof het niet maar het mag van mij.

Met Tsjeven weet je in ieder geval nooit...

duveltje382 25 augustus 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2878652)
mja, ik ben een complete leek op dat vlak dus ge zult wel gelijk hebben.
Neemt niet weg dat de topicstarter zowiezo zijn bronnen moet vermelden, of in dit geval er moet bijzetten dat het nonsens is.

Idd,heel juist van U

Montalcino 25 augustus 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino (Bericht 2878556)
Ik ga eens iets proberen om te kijken hoe verhit ze wel niet zijn...

De gemoederen zijn toch iets minder verhit dan ik dacht.

evilbu 25 augustus 2007 14:03

Sorry hoor, maar

Naar Koetjes en Kalfjes!:x

deryz 25 augustus 2007 16:15

haha was het maar waar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be