![]() |
Wie zal het eerst onafhankelijk worden
Wie zal het eerst onafhankelijk worden?
|
Kosovo hé, daar zitten ze al ver.
|
Twijfelen tussen Catalonië en Vlaanderen. Ik hoop op Vlaanderen, maar denk Catalonië.
|
Citaat:
|
Volgens mij gaat Schotland binnen de 10 jaar onafhankelijk zijn. Vlaanderen zal nog zeker 20 jaar duren. Catalonië krijgt het nooit (de Spaanse regering is te koppig omwille van het "terrorisme"). Friesland zal ook nog wel heel lang duren. Ik denk trouwens niet dat er een democratische meerderheid is binnen Friesland zelf. Ik denk idem Québec. Tibet is letterlijk geannexeerd en zolang de westerse wereld geen druk uitoefent op China zullen die blijven onderworpen blijven.
Over de rest ben ik niet genoeg op de hoogte. |
'k ben toch geneigd - puur op gevoel - om Schotland te zeggen.
|
Eens op 'gevoel' afgaan eh:
Vlaanderen (0-3 jaar) Schotland (3-6 jaar) Kosovo (0-2 jaar) Baskenland (4-15 jaar) Tibet (5-20 jaar) Tsjetsjenië (10-25 jaar) Catalonië (10-30 jaar) Al de rest blijft afhankelijk... Binnen 30 jaar gaan jullie zeggen dat hij een genie was!:lol: ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En Vlaanderen...Ik denk dat binnen nu, en hoogstens de komende 5 jaar alles geregeld gaat worden:Vlaanderen word wel degelijk onafhankelijk, of die beweging zwakt af, en word vergeten voor een paar tientallen jaren.Men moet het ijzer smeden als het heet is... |
Wallonië.
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: voor wat wil je wedden? ;) |
Al die staten zijn overbodig geworden ...:-D
|
Citaat:
Ik wil wedden voor een bak heineken! :lol: |
En eerst moet Ierland herenigd worden!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be