![]() |
Brussel Vlaams?
Moet Brussel onderdeel worden van het onafhankelijke Vlaanderen (met de nadruk op 'moet')?
|
Brussel moet niks, buiten kiezen wat voor toekomst het wenst dan...
|
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
dank u voor uw grap, het is goed om soms hier te lachen... |
Indien Vlaanderen onafhankelijk zou worden, hoort Brussel daar uiteraard niet bij.
Dat wordt dan een stadsstaat. |
Stop nu eens met dromen. ;)
|
Brussel moet en zal de hoofdstad blijven van Vlaanderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk : als Vlaanderen neemt het onafhankelijk? wat is België?
meer gemakkelijk : als Corsica neemt het onafhankelijk? is het het einde van Frankrijk? nee Frankrijk - Corsica = Frankijk zonder Corsica. dus als Vlaanderen neemt het onafhankelijk? Belgie - Vlaanderen = België zonder Vlaanderen dus "Wallonie + Brussel", het is geen zo moeilijk te begrijpen! Ik denk jullie vergeten dat de franstaliggen niks vragen! en dus dat de mensen van Brussel en van Wallonie niet scheiding vragen! ook, jullie vergeten dat somige mensen in Wallonie een vlaamse afkomste hebben, en dat voor hem, de hele land is aan hun, van Oostende van Arlen. Ik zeg dat omdat ik woon in de suburb van Brussels in Wallonie en dat alle mijn familie ligt in Oost-Vlaanderen... Mischien hebben jullie niet zoveel band met de 3 regio's, dat's sptijtig voor uw, maar jullie nooit mijn band vernietigen, begrijp??? Dus, ajb, stop met uw stomme idee van onafhankelijk-vlaanderen... Ook jullie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk je? dat een stad met meer dan 85% franstallige mensen wil de hoofstad worden van een land dat wil meer en meer de frans-taal afschaffen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be