Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Verstandig (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93847)

Patriot! 25 augustus 2007 21:25

Verstandig

Beste vrienden,

Jullie hebben gewonnen. Ik zie nu in dat dit land niet meer werkt. Zoals jullie weten, ben ik absoluut geen separatist - in tegendeel. Maar, ik ben wel, wat men noemt, een verstandig man.

Zoals mijnheer Vanderkelen al opmerkte: elke dag worden in Vlaanderen nieuwe separatisten geboren, door de starre houding van de Walen tegenover de rechtmatige Vlaamse eisen.

Daarom ben ook ik, zoals alle verstandige mensen in dit land, tot de conclusie gekomen dat het Belgisch compromis niet meer werkt.

Daarom heb ik besloten dit land niet meer te verdedigen, en sta ik volledig achter de evolutie van Vlaanderen naar een autonome staat binnen het Europa der volkeren.
Volgende week drink ik samen met jullie een Westvleteren op ons nieuwe vaderland.

Leve Vlaanderen.

Nynorsk 25 augustus 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2879867)
Maar, ik ben wel, wat men noemt, een verstandig man.

Don't push it eh.

DebianFox 25 augustus 2007 21:30

Citaat:

Beste vrienden,

Jullie hebben gewonnen. Ik zie nu in dat dit land niet meer werkt. Zoals jullie weten, ben ik absoluut geen separatist - in tegendeel. Maar, ik ben wel, wat men noemt, een verstandig man.

Zoals mijnheer Vanderkelen al opmerkte: elke dag worden in Vlaanderen nieuwe separatisten geboren, door de starre houding van de Walen tegenover de rechtmatige Vlaamse eisen.

Daarom ben ook ik, zoals alle verstandige mensen in dit land, tot de conclusie gekomen dat het Belgisch compromis niet meer werkt.

Daarom heb ik besloten dit land niet meer te verdedigen, en sta ik volledig achter de evolutie van Vlaanderen naar een autonome staat binnen het Europa der volkeren.
Volgende week drink ik samen met jullie een Westvleteren op ons nieuwe vaderland.

Leve Vlaanderen.

:thumbsup:

Graaf van Vlaanderen 25 augustus 2007 21:30

éne bekeerde meer
nu de rest nog

Knuppel 25 augustus 2007 21:36

Citaat:

Beste vrienden,

Leve Vlaanderen.

En morgen waait de wind wel weer uit een andere hoek, zeker?

vlijmscherp 25 augustus 2007 21:38

ik geloof er niets van.

De Garde 25 augustus 2007 21:51

Asjemenou!

Jazeker 25 augustus 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2879931)

Asjemenou!

I do second that emotion...

Knuppel 25 augustus 2007 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 2879898)
ik geloof er niets van.

Jij bent een verstandig man.

born2bewild 25 augustus 2007 21:53

't gaat een pak minder plezant zijn hier.

Bovenbuur 25 augustus 2007 21:53

+-40% +1Vlaming voor onafhankelijkheid.

Metternich 25 augustus 2007 21:53

-staart apatisch naar zijn scherm-

Jazeker 25 augustus 2007 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2879943)

:rofl:

Enfin... we mogen de brave man niet ontmoedigen, he.

Metternich 25 augustus 2007 21:55

Als het waar is dat je tot deze conclusie bent gekomen, laat me dan de eerste zijn om te zeggen "Welkom thuis ;)"

born2bewild 25 augustus 2007 21:55

nu Albert zelf nog

baseballpolitieker 25 augustus 2007 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2879941)
+-40% +1Vlaming voor onafhankelijkheid.

Als we een andere nutteloze peiling nemen wordt dat 70% + 1 vlaming voor onafhankelijkheid.;-)

De Garde 25 augustus 2007 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2879943)

Had je nu nog trillend van emotie voor het scherm gezeten en met klamme hand je klavier vasthoudend.... d�*n!

Kim 25 augustus 2007 21:58

Citaat:

Beste vrienden,

Leve Vlaanderen.

Ik weet niet wat jij uitgestoken hebt vanavond, maar het levert wel leuke hallucinaties op blijkbaar!

Neen Patriot!, je bent niet overtuigend...

Knuppel 25 augustus 2007 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2879958)
Ik weet niet wat jij uitgestoken hebt vanavond, maar het levert wel leuke hallucinaties op blijkbaar!

Neen Patriot!, je bent niet overtuigend...

Patriot zit nu voor zijn scherm te genieten van de reacties van de believers.

baseballpolitieker 25 augustus 2007 22:06

Heeft die gast niet vijf minuten vroeger of later dan deze draad in een poll nog eens deftig nee gezegd... nice try!:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be